کد خبر: ۱۳۶۶۲۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

6 خرداد:

19:12: عبدالوحید فیاضی مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران، مشاور وزیر آموزش و پرورش و نماینده فعلی مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان مسئول ستاد جلیلی در مازندران معرفی شد. ( لینک خبر)


18:42: جلال عباسیان عضو سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اعلام تشکیل ستاد رویش تمدن اسلامی در حمایت از سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد رویش تمدن اسلامی با حضور اعضای قدیمی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و جمعی از اعضای فعلی این تشکل دانشجویی در راستای مشارکت حداکثری و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شد. (لینک خبر)


17:42: ستاد حمایت‌های مردمی سعید جلیلی با عنوان «گفتمان طیبه انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد. این ستاد به صورت جامع و ملی شامل 20 کمیته همچون‌ دانشگاهیان، فرهنگیان، اساتید، طلاب، زنان، ورزشکاران، نخبگان علمی، پزشکان، هنرمندان، جوانان، رسانه‌ها و صدها نفر از چهره‌های فرهنگی و علمی سراسر کشور است.


17:42: برنامه اقتصادی جلیلی با حضور عبدالملکی از اعضای تدوین کننده برنامه اقتصادی وی در دانشگاه امام صادق (ع)  بررسی می‌شود. این برنامه امروز ساعت 19 در سالن شهید مطهری دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود. (لینک خبر)


16:43: فاطمه آلیا مسئول کمیته بانوان جبهه پایداری و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به تماس‌های مکرر از استان‌ها گفت: کلیه ستادهای بانوان حامی سعید جلیلی برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی در سراسر کشور فعال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مصوبه‌ شورای مرکزی جبهه پایداری که به تایید شورای فقاهتی هم رسید و گزینه نهایی معرفی شد، کلیه ستادهای بانوان جبهه پایداری در جهت تبلیغات سعید جلیلی فعال خواهد شد.(فارس)


15:35: جبهه پیشگامان خدمت با صدور بیانیه‌ای از ‌سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد. در این بیانیه تأکید شده است: جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایران اسلامی به عنوان تشکلی نوپا در مناسبات سیاسی کشور برحسب گفتمان اصول‌گرایی و تأکید بر انتقال نسلی قدرت ازیک سو و همچنین اولویت سیاست‌خارجی در حل مشکلات داخلی از سوی دیگر در ادامه مسیر انتخاباتی و پس از برگزاری جلسات متعدد و رصد فضای سیاسی از سعید جلیلی حمایت و در فرصت‌های موسع آتی مجموعه ادله‌ای که احراز اصلحیت وی به عنوان دیپلماتی انقلابی، کم‌مدعا و خستگی‌ناپذیر را دارد، به محضر ملت شریف ایران به ویژه دانش‌آموختگان حوزه و دانشگاه عرضه خواهد داشت. (لینک خبر)


15:11: امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی امروز در نشست خبری گفت: شب گذشته 5 نفر از شورای جبهه پایداری با سعید جلیلی جلسه تشکیل دادند و نتیجه جلسه امروز به تصویب شورای مرکزی جبهه رسید و جمع‌بندی آن جلسه این شد که به لحاظ گفتمانی سعید جلیلی و غلامعلی حدادعادل به جبهه پایداری نزدیک‌تر و درون آن تعریف می‌شوند.

قاضی‌زاده افزود: نتیجه این جلسه همچنین به شورای فقها رسانده شده است و به صورت رسمی اعلام می‌کنم که بعد از انصراف برادر مومن و کارآمد، جبهه پایداری انقلاب اسلامی حمایت خود را از سعید جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح در عرصه حاضر در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان آیت‌الله مصباح یزدی در مورد سعید جلیلی تصریح کرد: روز گذشته علامه مصباح یزدی فرمودند که جلیلی در اصول و مبانی ضعف ندارد. ‌آیت‌الله مصباح اعلام کردند که به دلیل اینکه نسبت به لنکرانی شناخت داشتیم و این شناخت نسبت به جلیلی وجود نداشت، اظهارنظر را به تعویق انداختم. (لینک خبر)


14:49: حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه روز آینده نمایندگان مجلس با سعید جلیلی خبر داد و گفت: مانند تمام کاندیداهای دیگر که به مجلس دعوت می‌شوند و با نمایندگان دیدار می‌کنند، فردا هم  جلیلی در همین راستا در مجلس حاضر شده و با نمایندگان دیدار خواهد کرد.

رسایی بر همین اساس گفت: برخی از نمایندگان از جلیلی خواسته‌اند که در مجلس حضور یابد و وی هم استقبال کرده است و البته این گونه دیدارها برای تمامی کاندیداها نیز برگزار می‌شود. (لینک خبر)


14:41: حجت‌الاسلام حسین جلالی رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم درخصوص زمان اعلام نظر شورای فقاهتی پیرامون معرفی سعید جلیلی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت:  در حال حاضر حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در حال انتقال نامه معرفی سعید جلیلی به عنوان نامزد جبهه پایداری از تهران به قم هستند و هروقت که برسند، آیت‌الله مصباح نامه را امضا می‌کنند.

جلالی همچنین از قطعی شدن زمان ملاقات سعید جلیلی با آیت‌الله مصباح  خبر داد و گفت: این دیدار فردا(سه‌شنبه) راس ساعت 18 برگزار خواهد شد. (لینک خبر)


14:36: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در نشست هم‌اندیشی با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها در حوزه سیاست‌گذاری فناوری و صنایع دانش بنیان که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموخته ما نباید دنبال کار باشد، بلکه باید خودش کار‌آفرین باشد و این چرخه باید کاملا عوض شود که فردی که فارغ‌التحصیل می‌شود در دستگاه ها و ادارات دنبال کار باشد بلکه باید خودش کار‌آفرینی کند تا چند نفر دیگر را مشغول به‌کار کند و این کار مهم و دشواری است و طبیعتا در برابر آن مقاومت خواهد شد و دستگاه‌های دیوان‌سالار در برابر این اقدامات مقابله می‌کنند.

وی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی و تخصص کارشناسان اظهار داشت: در هر عرصه حتما باید از افرادی‌که تعهد و تخصص خوبی دارند، استفاده کرد و ظرفیت بالایی از این افراد داریم و دولت در هر عرصه نباید مجرد بنشیند و تصمیم‌گیری کند، بلکه باید تصمیم‌گیری‌ها با هماهنگی کارشناسان هر بخش اتخاذ شود. امیدوارم این ایرادات حذف و بدنه دولت مشوق این قضیه باشد. (لینک خبر)


14:05: سعید جلیلی کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم، در جلسه‌ای که ظهر امروز با نخبگان و اساتید دانشگاه در حوزه فناوری و صنایع دانش‌بنیان داشت، در خصوص برگزاری مناظره‌ها بین کاندیداهای انتخابات، اظهار داشت: مناظره‌ها ظرفیت بسیار خوبی است تا مردم بتوانند با دیدگاه‌ها و نقاط ضعف و قوت و قدرت استدلال کاندیداها آشنا شوند و کار بسیار خوبی است.

جلیلی در پاسخ به این سوال که آیا سفرهای استانی را ادامه خواهید داد، گفت: بله، همان‌طور که اعلام کردم، سفرهای استانی جزو مسائل مهم است. به این علت که وقتی که ساختار اداری شما قوی نیست، بالاخره باید از طریق دیگری با  ظرفیت‌های دیگر آن را جبران کنیم اما اعلام کردم که سفرهای استانی کافی نیست و نکته‌ای که باید در کنار آن دنبال شود، سفرهای وزارتخانه‌ای است یعنی باید وزارتخانه‌ها پالایش و پیرایش شوند و ایراداتی که دارند، به صورت اصولی حذف شود. (لینک خبر)


13:25: علیرضا قزوه از شعرای کشورمان در نامه‌ای را خطاب به سعید جلیلی نوشت. وی در این نامه نوشته است: رییس جمهور واقعی من کسی است که در این روزگار سخت گرسنگی مردم، دست کم دو سه روز هفته را روزه باشد.(لینک خبر)


13:07: پایگاه اطلاع‌رسانی سعید جلیلی دبیران و اعضای شورای ستادهای مردمی سعید جلیلی را معرفی کرد. حیات طیبه آورده است که از زمان اعلام نامزدی سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی، اقشار مختلف مردم سراسر کشور آمادگی خود را برای رساندن پیام سعید جلیلی اعلام کرده اند.

از این رو به منظور ساماندهی موثرتر موج استقبال مردمی مقرر گردید تا در هر استان، شورایی از معتمدین مردمی تشکیل شود تا بر اساس مرامنامه منتشر شده در ستاد حیات طیبه نسبت به جذب، هدایت و فعال سازی ظرفیت های عظیم مردمی اقدام موثر به عمل آورند. (لینک خبر)


13:00: آیت‌الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در جمع اعضای کانون طلوع گفته‌ که "با توجه به تحقیق‌ها، بررسی‌ها و مشورت‌ها، به نظر می‌رسد که آقای سعید جلیلی در اصول و مبانی ضعف ندارد و در مواردی مانند پایبندی به دین، عشق به ولایت، جدیت در اجرای احکام و اهتمام به ارزشهای اسلامی، بیش از حد نصاب را دارد، هرچند ممکن است هرکسی در مسائل فرعی دارای ضعف‌هایی باشد. از این رو مقرر شد برای بحث در مسائل فرعی نیز برخی از دوستان با ایشان دیدار کنند تا جبهه پایداری ضمن بررسی بیشتر، نظر خود را در خصوص شخص ایشان ابراز کند. ( لینک خبر)


12:40: همایش ستادهای استانی و شهرستانی سعیدجلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار بود فردا (سه‌شنبه) برگزار شود، به روز پنج‌شنبه موکول شد. ( لینک خبر)


11:44: اکبر سهرابی عضو شورای مرکزی اتحادیه اسلامی جامعه دانشجویان به خبرگزاری تسنیم گفته که اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیش از 50 دفتر دانشجویی در سراسر کشور، پس از نظرسنجی از دفاتر خود، رای خود را در مورد حمایت از کاندیدای اصلح اعلام کرد.

سهرابی می‌گوید به نظر اکثر اعضای این اتحادیه، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بهترین فردی است که می‌تواند در حال حاضر گفتمان انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برساند. (لینک خبر)


11:04: اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری که شب گذشته با سعید جلیلی دیدار داشتند، پس از بررسی در جلسه صبح امروز خود ضمن انتخاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای مورد حمایت این جبهه، مقرر کردند تا تمام ظرفیت‌های جبهه پایداری از جمله ستادهای مردمی کامران باقری لنکرانی در اختیار سعید جلیلی قرار گرفته و برای وی فعالیت کنند. (لینک خبر)


9:37: حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز شورای مرکزی این جبهه گفت: شورای مرکزی در جلسه امروز با اکثریت آرا، سعید جلیلی را به عنوان کاندیدای این جبهه انتخاب کرد.

وی افزود: قرار است که مصوبه انتخاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری تا ظهر امروز به شورای فقاهتی تقدیم شود تا شورا نیز تصمیم نهایی را اتخاذ کند.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، سعید جلیلی فردا سه‌شنبه با حضور در قم، با آیت‌الله مصباح‌ یزدی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو خواهد کرد. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها