کد خبر: ۱۳۶۵۶۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال اختلاف و تنش نیستم، گفت: شعار من در این دوره از انتخابات عملکردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد باقر قالیباف ظهر امروز در جمع مردم زنجان اظهار کرد: عملکرد بد مسئولان موجب خدشه‌دار شدن باورهای عظیم انقلابی و جهادی در مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد باور مردم خدشه‌دار شود، خاطرنشان کرد: باید با مدیریت صحیح به رفع مشکلات کشور اقدام کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم با مدیریت مناسب قابل حل است، تصریح کرد:‌ نباید اجازه داد مردان دیار و سرزمین ایران اسلامی در مقابل خانواده‌های خود به دلیل بضاعت مالی کم خرد شوند.

وی با اشاره به برخی معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور تصریح کرد:‌ باید از فضای غیرشفاف و کدر رها شد.

قالیباف با بیان اینکه در گذشته نفت ایران تنها 20 دلار فروش می‌رفت، افزود: در حال حاضر این میزان به 120 دلار افزایش یافته است که این امر نشان می‌دهد مشکل ایران عدم استفاده از فرصت‌ها است.

وی تصریح کرد: با وجود چنین افزایش درآمدی باید مشکلات جامعه با مدیریت صحیح رفع شود.

وی رقیب خود را مشکل مردم دانست و گفت: باید با مجاهدت و فرهنگ جهادی و رفع سوء مدیریت‌ها مشکلات کشور را برطرف کرد.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی با بیان اینکه به دنبال اختلاف و تنش نیستم، تصریح کرد: شعار من عملکردم است.

وی با اشاره به شور و شعور حسینی بی‌نظیر مردم زنجان در ماه‌های محرم و صفر گفت: روحیه حسینی در یکایک مردم زنجان وجود دارد و این روحیه نشات گرفته از فرهنگ دینی است که همواره از سوی مردم زنجان دیده شده است.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها نشان داده‌اند که این افتخار تنها در شعار و حرف نیست، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز مردم استان زنجان با همین تربیت حسینی حضور یافتند.

این کاندیدا با اشاره به روحیه شهادت و شور حسینی مردم زنجان گفت: شجاعت و شور رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس نیز در پشت خاکریزهای جبهه زبانزد است.

وی با بیان اینکه امروز در زیر سایه مجتهد واجد شرایط، شجاع و مدیر در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم، افزود: نعمت ولی فقیه با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

قالیباف با اشاره به تحمل سختی‌های اقتصادی از سوی مردم تصریح کرد: باید برای چنین مردمی با این ویژگی‌های منحصر به فرد فعالیت‌های عظیمی انجام شود.

وی با اشاره به برخی ضعف‌های مدیریتی گفت: پول داریم ولی مدیرت نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها