کد خبر: ۱۳۶۵۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
مسئول ستاد تبلیغاتی سید محمد غرضی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این فیلم تبلیغاتی برگرفته از تصاویر آرشیوی است و قصد صرف هزینه‌های هنگفت نداریم.
به گزارش 598، محمدزهیر غرضی مسئول ستاد تبلیغاتی و انتخاباتی سید محمد غرضی درباره ساخت فیلم تبلیغاتی این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مهر گفت: ابتدا بنا داشتیم که فیلم تبلیغاتی نسازیم و هزینه هنگفتی را صرف این بخش از تبلیغات نکنیم ولی این تصمیم در نهایت عوض شد.

وی افزود: شورای ستاد انتخاباتی رسانه ملی متذکر شد که باید حتما فیلم تبلیغاتی ساخته و پخش شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم در نهایت فیلم تبلیغاتی داشته باشیم ولی برای صرفه‌جویی در هزینه ها از مجموع فیلم های آرشیوی موجود در صدا و سیما بهره می‌گیریم.

زهیر غرضی که فرزند این نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز هست درباره کیفیت فیلم توضیح داد: این نامزد انتخاباتی در محافل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی صحبت‌های بسیاری داشته از همین رو قرار است مجموعه‌ای از صحبت‌های وی با مردم را با به کارگیری موسیقی ارزشی تدوین و به صورت فیلم تبلیغاتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ارائه کنیم.

مسئول ستاد تبلیغاتی این نامزد انتخاباتی در پایان عنوان کرد: در این فیلم مجموعه صحبت‌های پدر که برای مردم مفید و در برگرینده برنامه و اهداف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد پخش می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها