کد خبر: ۱۳۶۴۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
تاكيد دايي بر حفظ 90 درصد بازيكنان فصل گذشته – كه يكي يكي مشغول تمديد قراردادشان هستند- نشان مي دهد دايي و رويانيان امسال دنبال بمب تركماندن و خريدهاي ميلياردي نيستند.
ظاهرا باشگاه پرسپوليس و علي دايي در فصل نقل و انتقالات با چراغ خاموش جلو مي روند و بر خلاف اخباري كه از دو سه ماه قبل در خصوص جذب بهترين هاي ليگ و جواناني كه بدنه تيم ملي را در آينده تشكيل مي دهند ،حضور دايي در راس كادر فني حركت رويانيان در اين مسير را با طمانينه و حساسيت بيشتري مواجه كرده است.


علي دايي از آن دست مربياني است كه به هيچ وجه دوست ندارد تيمي بسته شده را تحويل بگيرد و همين مساله عامل ناكامي اش در طول فصل شود .به همين خاطر با ورود دايي به كادر فني پرسپوليس پروسه جذب جوان هاي شاخص ليگ با كندي پيش مي رود و فقط ميلاد غريبي است كه رسما پرسپوليسي شده و از نفرات ديگر مثل مسلمان،صادقيان،جهانبخش و .... خبري نيست. با اين حال تاكيد دايي بر حفظ 90 درصد بازيكنان فصل گذشته – كه يكي يكي مشغول تمديد قراردادشان هستند- نشان مي دهد دايي و رويانيان امسال دنبال بمب تركماندن و خريدهاي ميلياردي نيستند و قصد دارند فقط در نقاط ضعف تيم بازيكن جذب كنند.


از طرفي به نظر مي رسد براي پرهيز از هزينه هاي گزاف و ورود به بازار مكاره نقل و انتقالات رويكرد دايي و رويانيان به بازيكنان جوان است ؛جوان هايي كه پول زيادي نمي خواهند و البته آينده اي درخشان در انتظار آنهاست.البته احتمالا اين جوان ها در زمره نفراتي كه قبلا نام شان مطرح مي شد نيست و در زمره ملي پوشان پرطرفدار قرار نمي گيرند.بنابراين باشگاه دنبال نفراتي مي رود كه رقم قرادادشان سنگين نباشد و پرسپوليس بهترين گزينه پيش رويشان به حساب بيايد.


در اين ميان حضور بازيكني مثل ميلاد غريبي در تيم اين مساله را تصديق مي كند و شايد تنها در پست دروازه بان و خط مياني دو يا نهايتا سه بازيكن نامدار خريداري شوند.از طرفي بحث جذب بازيكن خارجي هم منتفي است و به نظر مي رسد اگر قرار بر پر كردن ليست و تغييراتي بيشتر از آنچه دايي تصور مي كند،باشد اين تغييرات با اضافه شدن جوان ها به تيم اعمال خواهد شد.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها