کد خبر: ۱۳۶۳۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۱۴     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

5 خرداد:

22:50: مهمترین محورهای سخنان ولایتی در گفت‌و‌گوی ویژه خبری:

* تا آخر ادامه می‌دهم و بنا ندارم به نفع کسی عقب نشینی کنم.

* دوره ریاست‌جمهوری چهارده 100 روز است که من بنا دارم هر صد روز یک بار به مردم گزارش بدهم.

* صد روز اول بسیار تعیین کننده است چرا که مردم از نظر معیشت دچار مشکل جدی هستند و برای اینکه شرایط اقتصاد به حالت عادی برگردد نیاز مند اقدام فوری هستیم.

* اولین کاری که می‌شود انجام داد، بازسازی اعتماد بین دولت و مردم است.

* نقدینگی از 1000 میلیارد تومان رسیده به 500 هزار میلیارد تومان. این نقدینگی باید کنترل شود که این موجب کنترل قیمت‌ها خواهد شد. باید به صنایعی که راکد شده یا کند شده، 6 ماه فرصت تنفس بدهیم.

* متاسفانه برخی داروهای حیاتی در ناصر خسرو به چند برابر قیمت واقعی فروش می‌رسد.

* اگر مردم به بنده رای دادند، در لایحه‌ای دو فوریتی، به این مسائل مهم رسیدگی خواهیم کرد.

* طی یک مصاحبه مطبوعاتی در هفته آینده خلاصه برنامه‌ام برای دولت را رونمایی می‌کنم. اما اصل آن یک دفترچه 80 صفحه‌ای است.

* می‌شود در کشور اقتصاد بدون نفت داشت. باید از تولید حمایت شده و تولید مردمی شود.

* طرح مهم دیگر بنده، احیای جاده ابریشم برای تجارت بین شرق و غرب است. ایران موقعیت استراتژیکی دارد که می‌تواند مرکز ترانزیت باشد.

* در حال حاضر قزاقستان در روز 150 هزار بشکه سوآپ نفت می‌کند. این را می‌شود به 1 میلیون بشکه افزایش داد و برای هر بشکه بالای 10 دلار حق ترانزیت گرفت.

*در دوره بنده وزرای خارجه برای اینکه به ایران بیایند صف می‌بستند. گاهی در سازمان ملل 80 وزیر خارجه را می‌دیدم.


20:28:  بهادر ولی‌زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به جلسه شورای مرکزی این جبهه که درباره بررسی انتخاب نامزد نهایی برگزار شد، می‌گوید: به اتفاق آرا، اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین آقای ولایتی را به عنوان نامزد نهایی خود انتخاب کرد.

وی افزود: جامعه اسلامی مهندسین رسماً از آقای ولایتی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت خواهد کرد. ( فارس)


15:27: سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه کاندیدای نهایی جبهه پیروان در جلسه روز سه‌شنبه این جبهه نهایی خواهد شد، از تمایل اکثریت احزاب جبهه پیروان به علی‌اکبر ولایتی خبر داد و تأکید کرد: نظرسنجی‌ها در ایران اعتبار علمی ندارد.

وی افزود: جبهه پیروان تنها تاکنون با ولایتی مذاکره داشته است. (نسیم)


13:06: احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در جلسه شب گذشته شورای مرکزی تشکل متبوعش، علی اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری حضور یافت، گفت: در این جلسه وی به تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداخت و بر وحدت میان اعضای ائتلاف پیشرفت تاکید کرد و گفت از میان ما یک نفر وارد عرصه انتخابات خواهد شد و همچنان به عهد خود پایبندیم.

وی با بان اینکه در این جلسه یکی از اعضاء از ولایتی در خصوص حضور جلیلی در انتخابات سوال کرد، افزود: وی در پاسخ گفت ما تمایل داریم با آقایان رضایی و جلیلی هم صحبت کنیم و برای گفت‌وگو با آنها هیچ مشکلی نداریم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران همچنین از دیدار جمعیت متبوعش با محمد باقر قالیباف خبر داد و اظهار داشت: ما با نامزدهای اصولگرا دیدار می‌کنیم و قالیباف نیز یکی از نامزدهای اصولگراست که در هفته‌های آینده این دیدار انجام می‌شود.(لینک خبر)


10:45: علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری میثاق‌نامه آستان قدس رضوی را امضا کرد. وی طی سخنانی در این مراسم،‌ گفت: کاری که شما انجام دادید، کار ارزشمندی بود و این کار شما می‌تواند سرلوحه کار کلیه کشورهایی‌که برای مسلمانان می‌توانند کاری انجام دهند، قرار گیرد و این پیام مبارک نصب‌العین همه قرار گیرد.

در مراسم اخلاق رضوی، قرار است همه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری میثاق‌نامه آستان قدس رضوی را امضا کنند. (لینک خبر)


10:37: علی‌اکبر ولایتی صبح امروز یکشنبه در مراسم اخلاق رضوی که با عنوان امضای میثاق‌نامه آستان قدس رضوی در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اولویت مهم شما پس از رئیس‌جمهور شدن چه خواهد بود، گفت: اولویت من بازگرداندن و تقویت اعتماد بین ملت و دولت و تلاش در جهت بهبود فوری مشکلات مردم به‌خصوص در بعد معیشت و بازسازی اقتصاد روابط خارجی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با جبهه پیروان جلسه مشترک داشته‌اید یا خیر، گفت: بله.

خبرنگاری از ولایتی پرسید ‌آیا دیدار شما با آیت‌الله مهدوی‌‌کنی در روز جمعه به معنای مشخص شدن کاندیدای نهایی ائتلاف پیشرفت خواهد بود، گفت: خیر،‌ ما خدمت آیت‌الله مهدوی‌کنی می‌رسیم تا از رهنمودهای ایشان بهره ببریم تا همه کسانی که در حوزه اصولگرایی هستند، آنچه ‌مصلحت باشد را بدست بیاورند. (لینک خبر)


09:49: کمال‌الدین پیرمؤذن عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا از ولایتی و قالیباف دعوت کنیم تا برای تشریح برنامه‌هایشان در این فراکسیون حضور یابند که این دیدار در روز سه‌شنبه این هفته انجام می‌شود و عمده محورهای این نشست، وحدت اصولگراها در انتخابات ریاست جمهوری و همین‌طور برنامه‌ریزی برای حمایت فراکسیون از یکی از کاندیداهاست.

وی تاکید کرد: به طور قطع گزینه نهایی فراکسیون رهروان در انتخابات ریاست جمهوری، قالیباف و ولایتی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه به موضع لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری برای حمایت از کاندیدایی خاص اشاره کرد و افزود: آقای لاریجانی به دلیل اینکه می‌خواهند دولت آینده با مجلس تعاملات لازم را داشته باشد، در این موضوع ورود نمی‌کند اما لاریجانی هم به ولایتی و هم به قالیباف علاقه‌مند است. (لینک خبر)


09:11: "سیدکمال سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تعیین گزینه نهایی این جبهه برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در حال حاضر جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال رایزنی با تمام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری است اما از میان آنها به ترتیب ولایتی، قالیباف و جلیلی از شانس بیشتری برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به رویکردی که جبهه پیروان خط امام و رهبری دارد به نظر می‌رسد علی‌اکبر ولایتی گزینه اصلی این جبهه در انتخابات پیش رو باشد. (باشگاه خبرنگاران)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها