کد خبر: ۱۳۶۳۸۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

5 خرداد:

18:37: محسن‌رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز بصورت جداگانه با اعضای کمیته‌های اقتصادی، هنر و دانشجوی ستاد انتخاباتیش دیدار و گفت‌وگو کرد. علاوه بر این  82 تن از نمایندگان مجلس به صورت فردی و گروهی با محسن رضایی دیدار و گفت‌وگو کردند.


11:09: محسن رضایی امروز در جمع مردم مراغه در هتل مراغه گفت: در فدرال اقتصادی که در دولت من اجرا خواهد شد، ثروت‌های ملی و اعتبارات در قالب فدرال اقتصادی به نسبت مساوی تقسیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه روی طرح من برای اجرای فدرال اقتصادی 20 سال است که با بهره‌گیری از بهترین اقتصادهای دنیا کار شده است، گفت: گرانی واقعا فشار زیادی برمردم وارد می‌کند و هیچ هفته‌ای نیست قیمت‌ها افزایش نیابد و این گرانی از یک سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر موفق شوم، کاری خواهم کرد که اقتصاد ایران به شکوفاترین اقتصاد در بین کشورهای منطقه تبدیل شود، اضافه کرد: در دولت من 8 مورد یارانه به مردم تعلق می‌گیرد که صنایع تبدیلی، کشاورزی مکانیزه، آموزش بخش کشاورزی در دولت جزو این موارد هستند.

رضایی از راه‌اندازی مسابقه کار آفرینی در کشور خبر داد و افزود: در دولت ما هر کسی بیشتر تلاش کند، سهم بیشتری از در آمد و تولید کشور نصیبش می‌شود لذا ما مسابقه کار‌آفرینی راه می‌اندازیم و به کسانی که کار‌آفرین باشند، بها خواهیم داد.(فارس)


10:11: محسن رضایی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه مراغه اظهار داشت: اقتصاد فعلی ایران ماشین ترمز بریده‌ای است که روز به روز قیمت‌ها در آن افزایش می‌یابد و هر روز تغییر قیمت کالاها و موادغذایی بر سرعت آن می‌افزاید.

وی بیکاری، گرانی و بی‌ثباتی نرخ ارز را از مشکلات اساسی کشور در کشور بیان کرد و افزود: برای حل این مشکلات منابع کافی در کشور وجود دارد ولی آدم‌هایی که این مشکلات را حل کنند، سرجایشان نیستند و اگر آدم‌ها در اداره کشور سرجایشان باشند، 50 درصد مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی در خصوص برقراری ارتباط با آمریکا و برخی کشورهای خارجی افزود: سیاست خارجی کشور دست مقام معظم رهبری است.

کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص تحریم‌ها افزود: تلاش خواهیم کرد تحریم‌ها را از سر راه برداریم و زمینه را برای رفاه و آسایش ایران اسلامی فراهم کنیم.

رضایی در مورد یارانه نیز گفت: من با پرداخت مخالف نیستم بلکه من با یارانه‌های تورمی مخالف هستم و پولی که به مردم داده می‌شود، باید صرف اشتغال و ایجاد شغل شود.


01:17: پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی نوشت: اولین برنامه تلویزیونی محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب ساعت بیست از شبکه اول سیما پخش شد که دو بخش از اخطارهای وی در این برنامه تلویزیونی با سانسور مواجه شد.

در این برنامه تلویزیونی، محسن رضایی زمانی که از غم و رنج پدر سه شهیدی می‌گفت که اینک پنج پسر تحصیل کرده وی بیکار بودند، علی‌رغم اینکه سه نفر آنان فوق لیسانس و دو نفر آنان لیسانس داشت، ادامه سخنان وی در این باره سانسور شد و از تلویزیون پخش نشد.
این در حالی است که این پدر شهید در ادامه مکالمه خود به محسن رضایی می‌گوید اگر تا چند وقت دیگر مشکلات وی حل نشود، خود‌کشی می‌کند. محسن رضایی با نقل این واقعه می‌خواست به مخاطبان نشان دهد که بیکاری چه بلایی بر سر اقشار مختلف جامعه و حتی بر سر پدری آورده است که سه فرزندش را تقدیم میهن کرده است. این هشدار در تلویزیون اجازه پخش نیافت.

علاوه بر این، بخش دیگری از سخنان محسن رضایی و زمانی که وی در مورد تبعیض بین قومیت ها سخن می‌گفت نیز با سانسور مواجه شد. محسن رضایی در این بخش از سخنان خود از تلاش برای از بین بردن تبعیض بین قومیت‌ها سخن گفته بود که این بخش نیز اجازه پخش نیافت. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها