کد خبر: ۱۳۶۲۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
لیگ برتر - محمد نوری می‌گوید هر بازیکنی بازارگرمی کند از فهرست علی دایی کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ « من پرسپوليس را دوست دارم و اول از همه خودم دوست داشتم كه در اين تيم بمانم.» این حرفی است كه محمد نوری می‌زند. او كه پیشنهادهای تیم‌های دیگر را رد كرده، می‌خواهد در پرسپولیس بماند و با علی دایی كار كند. نوري در خصوص ماندن در اين تيم،حضور علي دايي در پرسپوليس،وضعيت تيم ملي و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.
چه شد به يكباره تصميم گرفتي در پرسوليس بماني؟
من پرسپوليس را دوست دارم و اول از همه خودم دوست داشتم كه در اين تيم بمانم.خوشبختانه باشگاه پرسپوليس مبلغ قراردادها را پايين آورده و نسبت به پارسال برنامه هاي بهتري را در نظر گرفته است.خوشبختانه ديگر خبري از قراردادهاي نجومي نيست تا بعضي از بازيكنان پول ميياردي بگيرند.
و حالا بايد دوباره با علي دايي كار كني؟
من فوتبالم را مديون او هستم و حضور دايي در پرسپوليس تاثير زيادي داشت تا به تمديد قرارداد فكر كنم.من با آقاي رويانيان هم رابطه خوي دارم و با هر دو نفر در مورد ماندن در پرسپوليس صحبت كردم.ما اصلا در مورد مسائل مالي صحبت نكرديم و بحث هاي ديگري مطرح شد.
مثل اينكه هنوز قرارداد امضا نكردي؟
خير،قراردادي امضا كردم ولي به توافق رسيده ايم.
اگر در مورد مسائل مالي با پرسپوليس به توافق نرسي چه تصميمي مي گيري؟
من اصلا با پرسپوليس بحث پول ندارم در ضمن گفتم كه باشگاه،پول قراردادها را نسبت به سال گذشته پايين آورده است.براي من پرسپوليس از همه چيز مهمتر است در ضمن يك تيم داخلي پيشنهادي به من داده بود كه پولش خيلي زياد بود،تقريبا دو برابر مبلغي كه پرسپوليس مي خواهد به من بدهد.من اما با دايي و رويانيان حرف زدم و قرار شد در نهايت بمانم.
دايي چيز خاصي به تو نگفت؟
حرف خاي بين ما رد و بدل نشد و بيشتر حرف ها در مورد پرسپوليس فصل آينده بود.
برخي معتقدند تو نبايد پرسپوليس را تهديد به جدايي مي كردي؟
من پرسپوليس را تهديد به جدايي نكردم و مي خواستم به آن تيمي كه پيشنهاد داده بود بروم.قرار بود بروم و قراردادم را امضا كنم ولي دوستانم گفتند كه در پرسپوليس بمانم و خودم هم رر اين مورد فكر كردم.من 3 سال براي پرسپوليس بازي كردم و 32 گل زم كه به خاطر لطف خدا،حمايت مردم و زحمات خودم بودمن دوست نداشتم پرسپوليس را به راحتي از دست بدهم و هميشه گفتم كه از بچگي عاشق اين تيم بودم.اگر قرار بود لم با پرسپوليس نباشد قطعا به تيمي مي رفتم كه پول خيلي زيادي به من مي داد.
قبول داري هواداران پرسپوليس به چيزي جر قهرماني راضي نيستند؟
در فوتبال چيزي قابل پيش بيني نيست در ضمن اگر تيمي بخواهد قهرمان شود بايد برنامه چند ساله داشته باشد.خوشبختانه با آمدن دايي بعضي چيزها تغيير خواهد كرد و از طرفي باشگاه پرسپوليس را تغييراتي را در سياست هاي خود خواهد داشت و قرار است يك برنامه ريزي خوب انجام شود،در ضمن اين موضوع هم بسيار مهم است كه بين مبلغ قرارداد بازيكنان اختلاف زيادي وجود نداشته باشد.
آيا دايي دنبال ستاره هاي گران قيمت است؟
دايي دنبال اسم و ستاره نيست و بازيكناني مي خواهد كه انگيزه داشته باشند.هر بازيكني هم بازارگرمي كند مطمئنا از فهرست دايي كنار گذاشته خواهد شد.
آيا بازيكنان اصلي و تثيرگذار پرسپوليس هم حفظ خواهند شد؟
قرار است اسكلت اصلي تيم حذف شود ولي همه بازيكنان حالا مي دانند كه پل قراردادها نسبت به سال گذشته كمتر خواهد شد.
بعضي از پيشكسوتان پرسپوليس از حالا انتقاد از دايي را شروع كرده اند.در اين خصوص چه صحبتي داري؟
اين كار اصلا درست نيست و دايي به عنوان سرمربي نياز به حمايت دارد.
راستي در مورد تيم ملي چه صحبتي داري؟
تيم ملي يك ماه بسيار حساس را در پيش دارد.ما براي رفتن به جام جهاني نياز به حمايت رسانه ها و مردم داريم و اميدوارم تيم ملي در بازي هاي حساس اين ماه تنها نباشد.بازي اول با قطر بسيار حساس و تعيين كننده است و آنها براي پيروزي دست به هر كاري خواهند زد.ما بايد با هوشياري كامل در بازي با قطر سه امتياز را بگيريم تا براي بازي هاي آينده روحيه بيشتري داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها