کد خبر: ۱۳۶۱۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
عضو شورای مرکزی جبهه عدالت و پیشرفت ایران اسلامی گفت: برنامه‏های انتخاباتی محمدباقر قالیباف، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 22 محور تهیه، تدوین و تنظیم شده است.

سیدموسی پورموسوی در جریان سفر به شهرستان دامغان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: 22 برنامه تنظیم شده با حضور و بهره‏گیری از دیدگاه‏ها و نقطه نظرات 600 فعال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی بوده است که قالیباف در صورت موفقیت در انتخابات 24 خرداد، از آنها برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی استفاده می‏کند.

وی یادآور شد: مهم‏ترین برنامه‏های تهیه و تنظیم شده در زمینه آموزشی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، ورزش و ... است.

عضو شورای مرکزی جبهه عدالت و پیشرفت ایران اسلامی افزود: برای تهیه و تنظیم این برنامه‏ها در هر بخش از نهادهای اساسی، ملی و منطقه‏ای بهره گرفته شده است.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه‏های طراحی و تدوین شده به صورت عملیاتی در مقیاس استانی و شهرستانی اجرا می‏شود.

پورموسوی افزود: یکی از امتیازات و ویژگی‏های برنامه‏های تدوین شده، این است که این برنامه‏ها در بخش‏های خاصی، کاملا محلی تهیه و تدوین شده است.

وی یادآور شد: نیازها و مشکلات هر استان و شهرستان در اقصی نقاط کشور از سوی مدیران، متخصصان و صاحب‏نظران همه استان‏ها و شهرستان‏ها جمع‏آوری و اولویت‏بندی شد و در دولت محمدباقر قالیباف به آن پرداخته می‏شود.

عضو شورای مرکزی جبهه عدالت و پیشرفت ایران اسلامی تصریح کرد: امیدواریم ملت فهیم ایران اسلامی با انتخاب محمدباقر قالیباف به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

پورموسوی گفت: یکی از نکات مهمی که این شورا بر آن تاکید دارد، حضور و مشارکت فعال ملت ایران در پای صندوق‏های اخذ رأی در روز 24 خرداد است تا این انتخابات همانند انتخابات گذشته باشکوه و پرشور برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها