کد خبر: ۱۳۵۹۱۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
در سالروز ولادت امیر المومنین (علیه السلام) و سالروز حماسه فتح خرمشهر:
همزمان با ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) پایگاه خبری تحلیلی "ایران فردا" به نشانی اینترنتی ifpress.ir به صورت رسمی افتتاح شد.
این رسانه که به صورت مستقل وارد عرصه رسانه های مجازی شده با باور به آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام و رهبری با رویکرد تمدنی سعی بر آن خواهد داشت تا در راستای تبدیل آموزه ها و آرمان های انقلاب اسلامی به عنوان یک گفتمان تمدن ساز به گفتمان رایج مطالبات مردمی به خصوص در قشر دانشجویان و طلاب به اندازه وسع خود ایفای نقش نماید.

دست اندرکاران این رسانه که جمعی از طلاب و دانشجویان انقلابی قم می باشند بر این باورند مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی و با تاسی بر آموزه های اسلام عزیز قطعاً می توان تمدن عظیم اسلامی را در ایران فردا محقق نمود. این تمدن سازی با پیروزی انقلاب اسلامی که آغازی بود بر پایان تمدن لیبرال سرمایه داری شروع شده و وآینده روشن خود را در سپهر مهدویت جستجو می کند.

این رسانه سعی دارد با نگاه دقیق و رصد مسائل و رویدادهای سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی به ویژه در خاستگاه انقلاب یعنی شهر مقدس قم طلاب ، دانشجویان، جوانان انقلابی و عموم مردم را تحت پوشش اطلاع رسانی صحیح خود قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها