کد خبر: ۱۳۵۸۹۳
زمان انتشار: ۰۰:۴۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس همگام با ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی، روز ۲۴ خرداد جهت شرکت در انتخابات، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر خواهند شد.
محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی همواره به پشتوانه مردم غیور و همیشه در صحنه، از مسیرهای دشوار عبور کرده و توانسته جایگاه حقیقی خود را در دنیا به اثبات برساند. بی‌تردید مردم بزرگ و سرافراز ایران روز 24 خرداد در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و در لبیک به ندای پیشوا و رهبر خود با حضور پرشور در انتخابات، اعتقاد قلبی به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با دعوت از آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه جهت حضور در انتخابات اعلام می‌کند، در لبیک به ندای رهبری روز 24 خرداد کلیه هواداران پرشور و فهیم پرسپولیس به همراه مدیران و بازیکنان این باشگاه در سرتاسر کشور پای صندوق‌های رای حضور یافته و همگام با اقشار مختلف مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، در بخش پایانی بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: بی‌تردید ملت سرافراز ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای ضمن انتخاب فرد اصلح اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها