کد خبر: ۱۳۵۸۶۴
زمان انتشار: ۱۷:۰۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد عنوان نمود:
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در انتخابات ریاست جمهوری با این خطر مواجه هستیم در سال 76 مطالبه ما مقابله با سرمایه داری و قدرت طلبی بود و یک آقایی با شعار ساده زیستی سوار بر قدرت شد. ما در عصر اصلاح طلبان شاهد تکه تکه شدن شعائر اسلامی و دینی بودیم و در سال 84 یک نفر با شعار عدالت محوری و انقلابی مدیریت کشور را در دست گرفت.
امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید به دنبال کسی برویم که مطالبه استکبار ستیزیمان را پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه 598، وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: بالاترین معیارها معیار مقاومت است و ما در مقابل آمریکا قهرمان می‌خواهیم، ضمن اینکه باید به بقیه مطالبتمان  داشته باشیم.

امام جمعه مشهد به سالروز ولایت امیرالمومنین(ع) و روز فتح خرمشهر اشاره و تصریح کرد: فتح خرمشهر، طلیعه درخشان هشت سال دفاع مقدس است.



وی با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) تابلوی عظمت، شجاعت، آسمانی بودن و مظلومیت است گفت: در مظلومیت ایشان، آن امری که از همه بیشتر علی(ع) را ناراحت کرده و ایشان ان را به عنوان یک گلایه مطرح می‌کنند این است که مردم ایشان را با معاویه مقایسه می‌کنند و می‌گویند علی خوب است یا معاویه؟

عضو خبرگان رهبری مطالبه مردم در راستا شکم و تامین امنیت را از دیگر عوامل مظلومیت امیرالمومنین(ع) دانست و اظهار داشت: مردم که می‌دیدند امنیتشان از بین رفته است آمدند و گفتند ما مدیری می‌خواهیم که امنیت و شکم ما را مدیریت کند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه وقتی مطالبه مردم شکمشان و آرام کاسبی کردن شد آنگاه امیرالمومنین(ع) کنار معاویه قرار می‌گیرد، اثرات این اتفاق را پیوستن شبانه 80 هزار نفر از لشکر امام حسن(ع) به لشکر معاویه دانست و افزود: آنگاه آنها می‌گویند ما معاویه را می خواهیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در انتخابات ریاست جمهوری با این خطر مواجه هستیم در سال 76 مطالبه ما مقابله با سرمایه داری و قدرت طلبی بود و یک آقایی با شعار ساده زیستی سوار بر قدرت شد.

آیت الله علم الهدی افزود: ما در عصر اصلاح طلبان شاهد تکه تکه شدن شعائر اسلامی و دینی بودیم و در  سال 84 یک نفر با شعار عدالت محوری و انقلابی مدیریت کشور را در دست گرفت.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون مطالبه مردم کارآمدی در مدیریت است تاکید کرد: البته این مهم حق مردم است که به دنبال کارآمدی در مدیریت باشند، اما توجه داشته باشیم این مطالبه مسائل دیگر را به حاشیه نکشاند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر این مهم که نباید استکبار ستیزی، ولایت مداری و ولایتمدار بودن فراموش شود و به حاشیه نرود اظهار داشت: اگر کسی با شعار کارآمدی مدیریت با غرب لاس بزند این ضد گفتمان انقلاب اسلامی ماست.

عضو خبرگان رهبری افزود: بخاطر این که چند روز شکم ما پایین افتاده و مشکلات اقتصادی ما با افزایش تحریم‌ها افزایش یافته، کسی با شعار کارآمدی در مدیریت دست در دست استکبار بدهد و ما به دنبال وی راه بیفتیم کار اشتباهی است ضمن اینکه رابطه با آمریکا مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا توانست با فشار اقتصادی ما را به سمت خودش بکشاند می فهمد فشار اقتصادی کارآمد است و فشارش رابیشتر خواهد کرد تاکید کرد: آنها در زمانی که کشور ما می‌خواست با غرب رابطه خوبی برقرار کند رئیس جمهور کشور ما را تروریسم خواندند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این مهم که کارآمدی لبخند به استکبار نیست افزود: اگر کسی مطالبات عدالت خواهی و اسلام محوری شما را کنار زد بر سر ما همان خواهد آمد که بر سر اهل بیت(ع) آمد و جریان کربلا رقم خورد.

امام جمعه مشهد بیان داشت: ما 34 سال جان دادیم و فرمانبردار ولایت فقیه بودیم بخاطر اینکه چهار روز شکممان عقب افتاده از این مطالبات دست بر نمی‌داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها