کد خبر: ۱۳۵۸۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران:
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه‌ای به آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که امیدواریم ناپاکی‌ها را از اطراف خود به دور کنید تا اجر پایبندی به قانون در نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایمال نکنند.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: امیدواریم ناپاکی‌ها را از اطراف خود به دور کنید تا اجر پایبندی به قانون در نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایمال نکنند.

در ابتدای این نامه خطاب به هاشمی رفسنجانی آمده است: «شنبه هفته گذشته بود که در واپسین لحظات ثبت‌نام، حضور جنابعالی در صحنه انتخابات باعث تغییر طیف‌بندی‌های سیاسی شد و در این 10 روز که مهلت بررسی صلاحیت‌های ثبت‌نام کنندگان بود 3 بیانیه توسط شما صادر شد که آن‌ها را به فال نیک می‌گیریم. سه شنبه این هفته بود که با اعلام نتایج بررسی شورای نگهبان اعلام شد که شما جزء احراز صلاحیت‌شدگان نیستید، با توجه به این توضیحات بر خود لازم می‌دانیم که به ذکر نکاتی چند بپردازیم.

این بیانیه خطاب به هاشمی ادامه می‌دهد: حضور شما همانطور که خودتان اشاره کرده‌اید از روی احساس تکلیف برای حل مشکلات ادعایی توسط خودتان بوده است و برای تحقق حماسه سیاسی پا به عرصه انتخابات گذاشته بودید اما با اعلام عدم احراز صلاحیت جنابعالی برای بر عهده گرفتن پست ریاست جمهوری قطعا این تکلیف از دوشتان برداشته شده است.

 بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در این بیانیه اعلام کرده است: عدم احراز صلاحیتی که منشأ آن تشخیص شورای نگهبان به عدم توانایی جسمانی برای برعهده گرفتن این جایگاه پرچالش کشور بوده است، جایگاهی که به لحاظ ماهوی تفاوت عدیده‌ای با ریاست مجمع تشخیص از حیث وظایف و نیز حجم کاری دارد. بی شک اگر اعتمادی از جانب مجموعه نظام به جنابعالی با توجه به سابقه 34 ساله‌تان نبود در پست کلیدی مجمع تشخیص به کارگیری نمی‌شدید و این مسئله بدیهی است که برخلاف ادعای تنگ‌نظران و بدخواهان ملت ایران این اعلام احراز صلاحیت ناشی از سیاسی‌کاری نبوده که البته جایگاه شورای نگهبان اجل از این تهمت‌هاست،  بنابراین امیدواریم که در انجام وظیفه در جایگاه مهم ریاست مجمع بار دیگر کارنامه قابل قبولی به ملت مقاوم و رهبری معظم انقلاب ارائه دهید.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نکته دوم خود در این بیانیه خطاب به هاشمی اعلام کرده‌اند که عمل به وظیفه و تمکین در برابر قانون توسط جنابعالی و مسئول ستادتان آقای جهانگیری به خاطر موضع منطقی‌شان قابل تقدیر است و امیدواریم با ادامه همین رویکرد به قانون و مصلحت نظام بار دیگر وظیفه خود را برای خلق حماسه سیاسی به احسن وجه انجام دهید.

همچنین در پایان این بیانیه با اشاره به اطرافیان هاشمی این نکته ذکر شده است که آنهایی که به شما و به تبع آن بارها به نظام ضربه زده‌اند، آنهایی که نام شهیدی والا مقام را یدک می‌کشند و از طرفی دیگر یدک‌کش اهداف رسانه‌های خبیث غربی هستند، آن‌هایی که هنگام شروع دفاع مقدس 23 سال داشته‌اند و تا پایان جنگ سنشان به 31 سال رسیده اما لحظه‌ای جربزه حضور در صحنه رویارویی حق علیه باطل را نداشته‌اند و امروز برای خود شیرینی سیاسی، جانبازان جنگ تحمیلی را به سخره می‌گیرند و شرم هم نمی‌کنند، اینان بی‌شک پرچمدار جریان لمپنیزم سیاسی هستند که با ادبیاتی سخیف به رهبری نامه می‌زنند که فلان کار بکنید و فلان کار را نه.

در این بیانیه خطاب به هاشمی آمده است: این‌ها گویا که خود را صاحب بینش (نداشته) سیاسی می‌دانند و رهبری را نه، امیدواریم که این ناپاکی‌ها را از اطراف خود به دور کنید تا اجر پایبندی به قانون در نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایمال نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها