کد خبر: ۱۳۵۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۲ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش شبکه ایران، این لیست سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی صدای مدیرعامل استقلال را هم در آورد. فتح الله زاده با دیدن این لیست در اظهار نظری که اعتراض در آن کاملا مشهود بود، مدعی شد خود او هم می تواند با این بازیکنان درخواستی مظلومی تیم را قهرمان کند.

در این بین گمانه زنی ها برای یافتن لیست مظلومی آغاز شد اما نفرات دقیق آن راهی به رسانه ها نیافت. با این اوصاف امروز یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال که نمی خواست نامش عنوان شود، در گفتگو با شبکه ایران اسامی بازیکنان مورد درخواست مظلومی را فاش کرد.

بر این اساس، در صورت جدایی یکی از دروازه بان های فعلی استقلال، مظلومی خواهان جذب مهدی رحمتی یا شهاب گردان شده است. سیدمحمد حسینی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، کرار جاسم، ادینهو، خلعتبری، کریم انصاری فر و آندرانیک تیموریان بازیکنانی هستند که سرمربی استقلال قول داده در صورت جذب ۶ بازیکن از بین آنها تیم را قهرمان فصل آینده لیگ برتر خواهد کرد.

گفتنی است مظلومی از بین بازیکنان خارجی استقلال تنها خواهان حفظ حوار ملامحمد است. البته جدایی یک مهاجم و یکی از هافبک های دفاعی استقلال هم قطعی به نظر می رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها