کد خبر: ۱۳۵۵۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
نمانیده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جلیلی در بین گزینه‌های اصولگرایی احراز صلاحیت شده اصلح است، گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از جلیلی انجام خواهم داد.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور سعید جلیلی در عرصه رقابت انتخاباتی،  گفت: همانطور که ما از قبل هم اعلام کرده‌ بودیم گفتمان ما، گفتمان امام راحل مبتنی بر استکبار ستیزی، عدالت محوری و خدمت و نوکری به مردم بوده است.

وی افزود: نظر شخصی بنده این است که در بین کاندیدای مطرح اصولگرا که احراز صلاحیت شده‌اند، آقای دکتر جلیلی اصلح است و بنده خود را به آقای جلیلی نزدیک می‌بینم.

حسینیان تصریح کرد: انشاالله تمام تلاش خود را برای حمایت از جلیلی انجام خواهد داد؛ از هرکاری که بتوانم برای حمایت از بردار عزیزمان آقای جلیلی انجام بدهم، دریغ نخواهم کرد.

حسینیان با اشاره به تخریب‌های که علیه سعید جلیلی می‌شود، گفت: اینکه آقای جلیلی در مذاکرات هسته‌ای از حقوق ملت ایران دفاع کرده و موجب عزت ملت ایران شده است موجب افتخار است و این دشمنان هستند که این نقطه مثبت آقای جلیلی را نقطه ضعف ایشان می‌دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جلیلی مواضعی انقلابی در مذاکرات هسته‌ای اتخاذ کرده است، گفت: آقای جلیلی مواضع نظام را در مذاکرات به خوبی مطرح و از آن دفاع کرده است.

حسنی ان با اشاره به اقدام یک سایت در خدشه در نظر شورای نگهبان برای تائید جلیلی و عدم احراز هاشمی رفسنجانی، گفت: تاکید حضرت امام و آقا این بوده است که ما بعد از نظر شورای نگهبان تابع باشیم.

وی گفت: سایت آقای توکلی باید توجه داشته باشد که همه ما باید برای تحقق حماسه سیاسی تلاش کنیم نه اینکه به نظر شورای نگهبان خدشه وارد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
روتو برم 7 سال مطالعه بر باد رفت؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
از نظر مردم صلاحیت آقای حسینیان زیر سوال است وایشان اصلح برای مردم انتخاب می کنند !!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آره والله. کاش اون هفت نفر دیگه هم به نفع این یارو اصلح بکشن کنار بعد مردم انتخاب کنن.
پاسخ
كيا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چون تو گفتي اصلح است به هيچ وجه صلاتيت ندارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
قبلا هم می گفتید احمدی نژاد اصلح است . الان هم با این حرف ها که ساده زیست اس و شعارهایی از این دست ورود پیدا کرده اید . تلاش و امضا گرفتن برای رد صلاحیت هاشمی از طرف شما و همفکرانتان را این مردم هرگز فراموش نخواهند کرد .
جبهه پایداری نمی تواند در شرایط عادی رقابت کند . راستی یکی گفت که پایداری فعلا باید دم بکشد . شما را چه به سیاست اخلاقی که هاشمی مصداق عینی آن است شما سیاست را با اهانت یکی دانسته اید . سیاست نبوغ می خواهد و تجربه که شما هیچ کدام را ندارید . تا دیر نشده بروید دنبال امضا گرفتن هایتان . بعضی ها در خیرات سبقت می جو یند وشما در ..... شما مستحق دعایید
پاسخ
الم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱۶۲
آقای حسینیان پرونده شما برای مردم روشن است ازهرکس که حمایت کنی مردم به ایشان رای نیمدهند لذا خواهشا" سکوت اختیارکن
پاسخ
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اگه مردم با ایشون مخالفن پس چرا نماینده مجلسه!؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
فقط دکتر محسن رضایی
پاسخ
منصف
BRAZIL
۲۰:۴۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نون به نرخ روز خور
تا دیروز لنکرانی اصلح بود حالا که لنکرانی تایید نشد و انصراف داد جلیل اصلح شده. بعدش اگه جلیل هم انصراف بده باز یکی دیگه میگه
به این آدم ها میگن نون به نرخ روز خور
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۱۲:۰۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
این اقا سابقه حمایت از رفسنجانی و رای دادن به خاتمی رو در پروندش داره و نمیشه خیلی رو نظراتش حساب کرد
پاسخ
طلبه ی معتدل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حاج آقا حسینیان شما حمایت خودتون و انجام بدید و برای اقای جلیل دنبال رای جمع کردن باشبد ولی یادتون باشه امروز اقای جلیلی خودش منتسب به شما و طیف شما (پایداری) نمیدونه، نشون به اون نشون که سفری به قم داشتن و به دیدار پیر فرزانه نرفتن....!
پس اگه فردا رای اورد نگین کاندیدای ما بود.
جبهه ی ما پیروز شد.
اصولگرای معتدل هستم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها