کد خبر: ۱۳۵۵۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد شديد از برنامه‌ريزي فدراسيون فوتبال و آنچه "نقض قوانين فيفا" از سوي فدراسيون ناميد، گفت: تمام رشته‌هاي ورزشي باشگاه ذوب آهن منتظر روشن شدن تکليف تيم فوتبال هستند.
خسرو ابراهيمي درباره وضعيت باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: اوضاع ما اصلا روبه راه نيست! تيم ما به صورت کاملا فرسايشي تمرين مي‌کند. هنوز زمان بازي پلي‌آف مشخص نيست. با اين وضعيت که همه باشگاه‌ها با بازيکنان ما مذاکره مي‌کنند، نمي‌توانيم يارگيري کنيم و حتي با بازيکنان خودمان مذاکره کنيم. اين همه دست پخت فدراسيون فوتبال است!

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه با انتقاد شديد از فدراسيون فوتبال، گفت: مسئولان فدراسيون مدعي قانون گرايي هستند، اما پيش از اين که آخرين بازي ليگ برگزار شود و تکليف سومين تيم صعود کرده به ليگ برتر روشن شود، فصل نقل و انتقالات را شروع کرده و به صراحت حقوق ما را زير پا مي‌گذارد.

ابراهيمي افزود: باشگاه‌ها به دنبال بازيکنان ما هستند، ولي ما حتي نمي‌توانيم با آنها مذاکره کنيم. ضمن اين که اگر پلي‌آف هم برگزار شود، ديگر زماني باقي نمي‌ماند که بازيکن جديدي بگيريم و اصلا بازيکنان خوب تا آن زمان به تيم‌هاي ديگر پيوسته‌اند. شايد تا آن وقت چند نفر از بازيکنان ما هم جدا شده باشند. فدراسيون با اين برنامه دارد ذوب آهن را نابود مي‌کند.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن همچنين با اشاره به تمرين‌هاي تيمش در روزهاي اخير، گفت: در حالي که بازيکنان ساير تيم‌ها در تعطيلات هستند و به تفريح و مسافرت مي‌پردازنند، بازيکنان ما مجبورند که تمرين کنند.

وي درباره مسائل مالي باشگاهش هم گفت: مديريت کارخانه بايد بداند که بودجه باشگاه را بر چه اساسي ببندد. سرنوشت تمام باشگاه ما و رشته‌هاي ورزشي آن به تيم فوتبال گره خورده است. اين مشکل هم به خاطر اشتباه فدراسيون در 16 تيمي کردن ليگ به وجود آمده است. فدراسيوني‌ها مي‌گويند قانون 16 تيمي شدن ليگ را تصويب کرده‌اند و نمي‌توانند آن را بشکنند، اما آشکارا قانون فيفا را زير پا مي‌گذراند و فصل نقل و انتقالات را زودتر از موعد آغاز مي‌کنند.

ابراهيمي ادامه داد: طبق قانون، سازمان ليگ حق ندارد تا آخرين بازي ليگ انجام نشده فصل نقل و انتقالات را شروع کند. هنوز کميته‌ استيناف فدراسيون فوتبال راي تباني‌ها را صادر نکرده و معلوم نيست چه زماني بازي پلي‌آف برگزار مي‌شود. با اين وضعيت ما با چه بازيکني مي‌توانيم مذاکره کنيم؟ تاکنون سه نامه به کفاشيان داده‌ايم، اما هيچ پاسخي نگرفته‌ايم. بايد تکليف ما را زودتر معلوم کنند. اگر به جاي ما يکي از تيم‌هاي مطرح پايتخت بود باز هم مسئولان دست روي دست مي گذاشتند؟

مديرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه سياست فدراسيون فوتبال را "سياست يک بام و دو هوا" دانست و اظهار کرد: اين طور مي‌خواهند فوتبال را توسعه دهند و تيم ملي را تقويت کنند؟ باشگاهي که 50 سال صادقانه به ورزش کشور و نه فقط فوتبال خدمت کرده، اکنون در بحران مالي به سر مي‌برد و تصميم‌هاي نادرست فدراسيون هم بر مشکلات افزوده است.

وي در ادامه به کنايه گفت: اين‌ها کمکي است که فدراسيون فوتبال به ذوب آهن کرده و نمي‌دانيم چطور اين لطف را جبران کنيم!

در ادامه ابراهيمي بار ديگر به زمان ديدار پلي‌آف ليگ برتر اشاره و خاطر نشان کرد: اگر فرض کنيم که راي کميته‌ استيناف همين امروز (چهارشنبه) اعلام شود،‌ برگزاري دو ديدار پلي‌آف که هر دو رفت و برگشت هم هستند، حداقل 20 روز طول مي کشد. پس از اين مدت، چطور مي‌خواهيم تيم خوبي ببنديم؟ اگر اين طور است به يکباره ضربدر قرمزي روي نام ذوب آهن مي‌کشيدند و خلاص! نمي‌دانم با اين کارها چه هدفي را دنبال مي‌کنند.

وي درباره وضعيت کادر فني تيمش هم گفت: فعلا کادر فني کار خود را انجام مي‌دهد و نتايج خوبي هم گرفته است. ما هم با هيچ مربي ديگري حرفي نزده‌ايم. همچنين تا وقتي بودجه باشگاه معلوم نشود، با بازيکن هم نمي‌توانيم مذاکره کنيم.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه گفت: فدراسيون فوتبال بهتر است ليگ را 18 تيمي کند و ماجرا را تمام کند! نبايد مردم را بيش از اين خسته کنيم. با قانون 16 تيمي شدن ليگ برتر، تيم‌هاي قدرتمندي مثل آلومينيوم و نفت آبادان سقوط کردند تا تيم‌هاي ليگ يکي که در مسابقاتشان شائبه تباني بود، به ليگ برتر بيايند. نمي‌گويم تيم‌هايي که اکنون در پلي‌آف هستند مشکلي دارند، اما کميته‌ انضباطي تعداد زيادي از تيم‌هاي ليگ يک را محکوم و اعضاي‌شان را محروم کرد. به هر حال تباني ما در امتيازات تيم‌ها تاثيرگذار بوده است.

وي در پايان گفت: اکنون در سردرگمي محض به سر مي‌بريم و نمي‌دانيم چه هدفي پشت اين ماجراست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها