کد خبر: ۱۳۵۳۶۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، جمعی از طلاب و فضلای حوزه سراسر کشور در حمایت از اقدامات قانونی شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن در ذیل می‌آید:

« باسمه تعالی »
«نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد»  حضرت امام خمینی (ره)
 درود خدا بر امام همیشه زنده ی ، بزرگ انقلابِ اسلامی ، حضرت روح الله (رضوان الله تعالی علیه) ؛ که حُرم نفسهای قدسی اش، همواره حیات بخش

بوده و رهگشا ؛ ...امامی که امتش را، ازآغازین روزهای نهضت مقدس «جمهوری اسلامی » از پیچ و خمهای بسیار و ناهمواریهای گونا گون ، و از گردنه های

سخت و طاقت فرسا ، عبور داده و پیش برده... ؛  تا به امروزکه به تعبیر( امام خامنه ای عزیز مد ظله العالی ) درحال گذر و گذاراز پیچ بزرگ تاریخ ایران و جهان

هستیم . امروزی؛ که دنیای استکبار، به درستی دریافته که اوضاع جهان در حال تغییرو دگرگونیهای اساسی است ؛ و بیشتر آنکه ؛ میداند سلسله جنبان خیزش ملتها و قلب طپنده ی « نهضت بیداری اسلامی» در جهان ، جمهوری اسلامی ایران است ، و تنها راه نجات از مهلکه ی سقوطِ خود را ، در مقابله ی با نظام اسلامی ایران  و از کار انداختن این «قلب انقلابی» جهان معاصر می داند.
دشمن این بار و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با همه ی توان به مصافِ فرزندان انقلابی حضرت روح الله آمده است و امیدوارانه چشمِ طمع به صحنه انتخابات  دوخته است تا بلکه روزنی برای نفوذ و شیطنت بیابد . در اینکه چرا یأس دشمن به امید بدل شده ، بی تردید ریشه در طمع بسیاری دارد که به عملکرد برخی از داوطلبین اتخابات بسته است.
و البته این بار نوبت اعضای محترم شورای نگهبان و بدنبال آن هوشیاری و حمایت آحاد مختلف مردم انقلابی ایران است که امید های واهی دشمنان را بر باد دهند و بنا به فرموده ولی امرمسلمین :
«شوراي نگهبان موظف است از ورود ناخالصي‌ها به اركان نظام جلوگيري كند.»
و اینک با اعلام نظر شوراي محترم نگهبان ؛ انتظار مي‌رود نامزدهاي انتخاباتي که به هر دليلي احراز صلاحيت نشده‌اند، حرمت نهادهاي قانوني کشور و نظام را رعايت کرده، و به رأي و نظر شوراي نگهبانِ برخواسته از قانون اساسي تمکين کرده و ضمن احترام گذاشتن به نظر اين شورا، تلاش خود را در جهت بالابردن نشاط و شادابی در فضای انتخابات و مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب اصلح واقعی از میان جمع معرفی شده از سوی شورای نگهبان متمرکز نمایند و موجب مصونیت کشور و کاهش طمع بیگانگان برای دست اندازی و خباثت شوند.
 و افرادی هم که واجد شرایط تشخیص داده شده و به حکم نظر قانونی شورای نگهبان، وارد فضای رسمی رقابت برای کسب اعتماد ملت و نشستن بر کرسی ریاست جمهوری در 4سال آینده می‌شوند، باید قانون را نصب العین قرار داده و چارچوب قانون را ملاک اختیارات رئیس جمهور قراردهند. بدانند که اینده های عمر پر برکت این انقلاب متأثر از حرکت انتخاباتی ایشان خواهد شد، و بدانند که اگر خالصانه و برای رضای خدا عمل کنند، چه رئیس جمهور بشوند و چه نشوند، مأجور خواهند بود.
سی و یکم  اردیبهشت  1392  
جمعی  از طلاب و فضلای بسیجی سراسر کشور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها