کد خبر: ۱۳۵۲۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
هافبک فرانسوي بايرن‌مونيخ از شرايط خوب خود در اين تيم گفت و عنوان کرد، بي‌صبرانه چشم به راه سبک جديد گوآرديولا است.
فرانک ريبري فصل بسيار خوبي را در بايرن‌ پشت سر مي‌گذارد. او موفق شد با اين تيم قهرمان اين فصل بوندسليگا شود و به فينال جام‌حذفي آلمان و ليگ قهرمانان اروپا هم صعود کرده است.

به گزارش ايسنا، ريبري در گفت‌وگويي که با روزنامه‌ "اکيپ" فرانسه داشت، از شرايط ايده‌آل خود در بايرن‌مونيخ گفت: روزهاي خوبي را پشت سر مي‌گذارم. مي‌توانم بگويم که فصل جاري بهترين فصل حضورم در بايرن‌مونيخ بود. از حضور در بايرن‌ بسيار خوشحالم. اگر بتوانيم قهرمان جام‌حذفي و ليگ قهرمانان اروپا شويم، بسيار خوب خواهد بود.

بايرن‌مونيخ در فينال ليگ قهرمانان اروپا شنبه هفته‌ آينده در ومبلي به مصاف بوروسيادورتموند مي‌رود. ريبري درباره اين ديدار گفت: بازي در فينال براي هر دو تيم سخت خواهد بود. اميدوارم که بتوانيم هر سه جام اين فصل را به دست آوريم.

بايرن‌ با هدايت يوپ هاينکس فصلي رويايي را پشت سر مي‌گذارد و در آستانه کسب سه جام است. با اين حال اين مربي باتجربه فصل بعد در آليانس‌آره‌نا نخواهد بود و بايد جاي خود را به گوآرديولا بدهد. ريبري درباره آمدن گوآرديولا و رفتن هاينکس گفت: با آمدن گوآرديولا با سبکي متفاوت از سبک بازي‌ هاينکس آشنا خواهيم شد. از آمدن او خوشحاليم. بي‌صبرانه منتظر او هستيم. درباره هاينکس هم بگويم که جاي خالي او را به شدت احساس خواهيم کرد. او يکي از دلايل انگيزه زياد ما براي پيروزي است. هاينکس کار بزرگي را در بايرن‌مونيخ انجام داد. او از بزرگان دنياي مربيگري است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها