کد خبر: ۱۳۵۲۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در لرستان گفت: ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در لرستان با عنوان «حیات طیبه» پس از ساماندهی چارت اصلی تشکیلاتی در لرستان رسماً تشکیل و با تأیید ستاد مرکزی اعلام موجودیت کرد.

حامد احمدی‌راد امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در لرستان گفت: سعید جلیلی از جمله نیروهای متعهد و انقلابی است که با تکیه بر باور استقامت و پایداری، نه ‌تنها در سطوح بین‌المللی از حقوق به‌حق مردم ایران دفاع قاطعانه کرده است، بلکه در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی نیز با توجه به جایگاه کلیدی‌شان در شورای عالی امنیت ملی صاحب‌نظر بوده و کشور اسلامی‌مان از برکات این مجاهد نستوه‌ تا به‌حال بدون حاشیه و التهاب بهره‌ برده است.

وی جلیلی را پرچم‌دار راستین گفتمان امید، عدالت و استقامت‌ در بین دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری دانست و افزود: همین که دکتر جلیلی می‌گوید «دین همه دین است» یعنی تکلیف بر تمام دین‌داران مشخص و معلوم می‌شود، از این رو بر پایه دین‌مداری و ولایت‌پذیری با تمام وجود تلاش خود با حمایت از دکتر جلیلی صرف پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی می‌کنیم.

مسئول هماهنگی ستادهای خودجوش مردمی حامی دکتر جلیلی در لرستان گفت: راه حمایت از دکتر جلیلی برای تمام معتقدان به جمهوری اسلامی ایران باز است و بر این باور هر طیف و گروهی که گذشته و حالش در چارچوب گفتمان دکتر جلیلی قابل تعریف است، می‌تواند با تشکیل ستادهای خودجوش به حمایت از این یار همیشه پایدار انقلاب و رهبری بپردازد.

وی ادامه داد: هدف ایجاد ستادهای مردمی خودش با محوریت سعید جلیلی است و صرفاً با هدف پیشبرد اهداف کلی تبلیغات استان این ستادهای مردمی شکل گرفتند.

احمدی‌راد ادامه داد: بر همین اساس ستاد مرکزی استان شکل گرفته است و در کنار این ستاد تابه‌حال ستاد حامیان مردمی «مقاومت» و همچنین ستاد مردمی خودجوش «استقامت» قابلیت‌های خود را برای چارت‌بندی و تشکیل کمیته‌های زیر مجموعه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: همچنین تمام دوستانی که معتقد به گفتمان دکتر جلیلی هستند، می‌توانند با اعلام اسامی اعضاء شورای مرکزی ستاد انتخاباتی خودجوش خود به فعالیت بپردازند و این ستاد نیز کار هماهنگی و حمایت همه‌جانبه را از آن‌ها به‌عمل خواهد آورد.

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی «حیات طیبه» در لرستان با اشاره به تأکید دکتر جلیلی بر قانون‌مداری و تبعیت از قانون گفت: ایشان اعلام کردند که تا آغاز رسمی زمان تبلیغات انتخاباتی حق هیچگونه فعالیت تبلیغاتی برای ستادهای استان محفوظ نیست، و بر همین باور فعلاً ستادهای تبلیغاتی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تشکیل شده است و به‌محض آغاز رسمی زمان تبلیغات، اعلام موجودیت می‌کنند.

احمدی‌راد افزود: با عنایت به اینکه برخی از کاندیداها انصراف داده‌اند و در آینده‌ای نزدیک نیز احتمال دارد، دیگر کاندیداها نیز به‌نفع سعید جلیلی انصراف بدهند، گفت: این عزیزان در صورتی که دارای تشکیلات ستادی هستند، می‌توانند با عنوان و نشان مشخص فعالیت‌های انتخاباتی خود را به سمت و سوی جلیلی هدایت کنند و یا اینکه به ستادهای خودجوش دیگر که حامی جلیلی هستند، بپیوندند.

گفتنی است، ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «حیات طیبه» که کار هماهنگی ستادهای خودجوش مردمی را نیز بر عهده دارد، به آدرس خرم‌آباد - خیابان ولیعصر(عج) - نرسیده به سی‌متری پژوهنده و با شماره‌ تلفن‌های 80-3203279 و نمابر 06613232376 آماده پاسخگویی به عاشقان «گفتمان انقلاب اسلامی» است.

*مهرداد ویسکرمی به عنوان رئیس ستاد مقاومت جلیلی معرفی شد

سخنگوی ستاد مقاومت مردمی جلیلی در لرستان گفت: مهرداد ویسکرمی به عنوان رئیس ستاد مقاومت مردمی جلیلی در لرستان انتخاب شد.

سامان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد گفت: جمعی از جوانان، طلاب، دانشجویان، ورزشکاران و خانواده‌های شهدا و مردم استان لرستان با برگزاری جلسه‌های خودجوش و با حضور برخی چهره‌های سرشناس ضمن حمایت از سعید جلیلی اقدام به تشکیل ستاد دعوت، با نام مقاومت انتخابات ریاست جمهوری کردند.

وی افزود: اعضای این جلسه ضمن بررسی ویژگی‌های رئیس جمهور آینده، به تبیین سوابق و دیدگاه‌های جلیلی در خصوص مسائل مختلف کشور پرداختند.

احمدی یادآور شد: مسئول این ستاد خودجوش مهرداد ویسکرمی است که جز اساتید برجسته و خوش نام است.

مهرداد ویسکرمی رئیس ستاد مقاومت مردمی جلیلی در لرستان گفت: هدف از تشکیل این ستاد، انجام تکلیف در این انتخابات و ترویج تفکر انقلاب اسلامی و احیای اندیشه‌های فراموش شده امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها