کد خبر: ۱۳۵۱۵۶
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
خبرهايي که روز گذشته از فدراسيون فوتبال بيرون آمد
حضور احتمالي محمد مايلي کهن در يکي از تيم‌هاي ملي فوتبال و مخالفت کي روش با بازگشت رحمتي و عقيلي به تيم ملي، مهمترين خبرهايي است که اين روزها از فدراسيون فوتبال به گوش مي رسد
تمرين روز گذشته تيم ملي فوتبال ميهمانان ويژه اي داشت؛ از علي کفاشيان گرفته تا نبي و تاج. همين حضور رئيس فدراسيون فوتبال در تمرين تيم ملي کافي بود تا خبرنگاران پرسش هاي مربوط به فدراسيون و تيم ملي را با کفاشيان در ميان بگذارند. رئيس فدراسيون فوتبال در ابتداي صحبت هايش در مورد برنامه‌هاي ملي‌پوشان براي بازي‌هاي پيش‌رو گفت: خوشبختانه تيم ملي کار خودش را شروع کرده است. اگر چه نواقصي وجود دارد اما با تکميل شدن بازيکنان آنها هم رفع مي‌شود. ديدار با عمان مي‌تواند يک بازي دوستانه خوب براي بعضي از بازيکنان باشد و بعد از آن 3 بازي حساس انتخابي جام‌جهاني است. وي در خصوص بازي دوستانه ايران و عراق عنوان کرد: هنوز تکليف اين بازي معلوم نشده، ما به طرف عراقي اعلام کرديم آمادگي اين را داريم در تاريخ 6 خرداد در تهران ميزبان آنها باشيم اما هنوز هيچ چيز معلوم نيست. اگر قرار باشد با عراق بازي کنيم يا در امارات است يا در تهران.
وي در خصوص علت سفر يک روزه‌اش به قطر عنوان کرد: دليل سفرم مسئله خاصي نبود. براي بازي السد و الريان به قطر سفر کردم که در آنجا با تعدادي از رؤساي فدراسيون‌ها و همچنين رئيس AFC ملاقات‌هايي داشتيم. بحث داور بازي ايران و قطر مطرح نشد. رئيس فدراسيون فوتبال در مورد علت پلمب شدن هيات فوتبال اصفهان اظهار داشت: ما از اول هم اعلام کرديم تغيير در هر هيات فوتبالي توسط مجمع فدراسيون صورت مي‌گيرد و نه مديران کل ورزش و جوانان استان‌ها. نمي‌دانم هيات فوتبال اصفهان به چه دليل قانوني پلمب شده و حتي خبر ندارم به چه دليل قانوني باز شده اما با تماسي که با فرماندار اصفهان داشتم اعلام کردم بايد سعي شود بيشتر از اين به اين مسائل دامن زده نشود. وي در خصوص علت حضور عليرضا منصوريان در کادر فني تيم ملي و اينکه آيا همچنان اين مربي مسئوليت تيم ملي زير 22 ساله‌ها را بر عهده دارد يا خير، گفت: منصوريان ضمن حضور در تيم ملي زير 22 ساله‌ها با نظر کي‌روش در تيم ملي «ب» هم که حکم سايه تيم ملي اصلي را دارد حضور خواهد داشت. هر زماني که کمک لازم باشد منصوريان مي‌تواند در خدمت تيم ملي بزرگسالان باشد. براي حضورش در تيم ملي بزرگسالان قراردادي امضا نشده است.
رئيس فدراسيون فوتبال در باره جلسه‌اش با محمد مايلي‌کهن تاکيد کرد: به علت اينکه آقاي مايلي‌کهن در موارد مختلف فوتبال صاحب‌نظر هستند با ايشان مشورت کرديم اما فقط بحث مشورت بود و هيچ پيشنهادي مطرح نشد. البته ما از ايشان خواستيم که در يکي از تيم‌هاي ملي فعاليت کند اما آقاي مايلي‌کهن عنوان کردند تا تکليف حضورشان در ليگ‌برتر مشخص نشود پاسخ نمي‌دهد. کفاشيان در رابطه با تاريخ زمان ديدار پلي‌آف ليگ‌برتر گفت: تا زماني که راي قطعي تباني در ليگ يک از سوي کميته استيناف اعلام نشود نمي‌توانيم تاريخ برگزاري پلي‌آف را مشخص کنيم.
منتفي شدن بازگشت رحمتي و عقيلي
اگر چه کفاشيان در صحبت هايش اشاره اي به آخرين شرايط تيم ملي داشت اما کماکان يکي از پرسش هاي مهم اهالي فوتبال بي پاسخ مانده است ؛ پرسشي با اين مضمون که آيا کي روش رحمتي و عقيلي را به تيم ملي دعوت مي کند يا خير؟ روز گذشته از کمپ تيم هاي ملي خبر رسيد کي روش سرمربي تيم ملي تسليم خواسته مسئولان فدراسيون فوتبال نشد و اعلام کرد که رحمتي و عقيلي جايي در تيم ملي ندارند.
کارلوس كي روش در پايان تمرين ديروز تيم ملي که آخرين تمرين آنها در ايران قبل از سفر به عمان محسوب مي‌شد دلايل عدم حضور رحمتي و عقيلي در تيم ملي را تشريح کرد و گفت تا زماني که او هست اين دو بازيکن جايي در تيم ملي ندارند.كي روش 2 بيانيه را در اختيار خبرنگاران قرار داد که اين 2 بازيکن براي حضور در تيم ملي بايد آنها را تا روز جمعه گذشته امضا مي کردند اما آنها اين کار را انجام ندادند. کي‌روش در اين خصوص گفت: متاسفانه عقيلي و رحمتي فرصت افتخارآميز عذرخواهي و بازگشت به تيم ملي را قبول نکردند و حاضر نشدند پاي بيانيه‌هاي تنظيم شده را امضا کنند. بنابراين از اين به بعد درهاي تيم ملي بر روي آنها بسته خواهد بود و مطمئنا تا زماني که کي‌روش، سرمربي تيم ملي است، آنها هرگز به تيم ملي برنمي‌گردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها