کد خبر: ۱۳۵۰۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته قبل در آستانه اکران فیلم «تلفن همراه رییس‌جمهور» بعضی از رسانه‌ها خبر دادند که تلویزیون پس از عقد قرارداد با تهیه‌کننده و اعطای کد، از پخش تیزرهای این فیلم ممانعت کرده است.

اگرچه این اقدام با اعتراض رسانه‌ای جدی تهیه‌کننده و کارگردان روبرو نشد، اما یکی از سایت‌های خبری در گزارشی آورده بود که محسن علی‌اکبری - تهیه‌کننده - در جمعی گفته است: «آن شب از تلویزیون با او تماس گرفته‌اند و گفته‌اند که نمی‌توانیم تیزرهای فیلم "تلفن همراه رئیس‌جمهور" را پخش کنیم. گویا همزمانی اکران این فیلم با انتخابات دلیل اصلی این اقدام صدا و سیما بوده است. آقای علی‌اکبری می‌گفت من به آقای ضرغامی گفتم اگر تیزرهای این فیلم را پخش نکنید، آن را می‌دهم به آکادمی گوگوش!»

بالاخره پس از یک‌ هفته، مشکل تیزر‌های این فیلم حل شد و از تلویزیون اجازه پخش‌شان را از شب گذشته - 29 اردیبهشت‌ماه - صادر کرد. علی عطشانی، کارگردان «تلفن همراه رییس‌جمهور» در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا پخش تیزر‌های این فیلم از دیشب را تایید کرد و گفت: ما سه تیزر «تلفن همراه...» را برای پخش به تلویزیون داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در «تلفن همراه رییس‌جمهور» مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی و اکبر عبدی ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم درباره کارگر ساده‌ای است که به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس‌جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها