کد خبر: ۱۳۵۰۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
معاون سیمای رییس رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «دودکش» گفت: این سریال در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌های یک و تماشا پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، در این بازدید دکتر علی دارابی از نزدیک مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی را بررسی و با کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران و عوامل تولید آن گفتگو کرد.

معاون سیما پس از دیدن قسمت‌هایی از صحنه‌های طنز تولید شده این سریال گفت: مجموعه تلویزیونی «دودکش» مجموعه طنز جذاب و آموزنده است و از داستان خوبی بهره می‌برد.

در این بازدید مدیران شبکه های یک و تماشا نیز دکتر دارابی را همراهی می کردند.

دو کودک خردسال که در این مجموعه طنز ایفای نقش می کنند با شیرین زبانی و البته بازی خوبی که در سریال داشتند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند.

«دودکش» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، کارگردانی محمد حسین لطیفی در 26 قسمت در ماه مبارک رمضان از قاب شبکه یک سیما تماشایی خواهد شد.

تقوایی درباره‌ی علت انتخاب نام سریال گفت: این مجموعه داستان زندگی دو خانواده است که با وجود مشکلات روزمره، با نگاه و روحیه شادشان، مشقات زندگی را از خود دور می‌کنند و نویسنده این سیر شادی و بیرون کردن غم از زندگی آنها را به دودکش تشبیه کرده است.

«دودکش» داستان دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجراها و مسائلی برای آنها اتفاق می‌افتد که داستان این سریال را تشکیل می‌دهد.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی نظیر سیما تیرانداز، هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، نصرت میرعظیمی، یاس نوروزی، نگار عابدی و الناز حبیبی ایفای نقش می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها