کد خبر: ۱۳۵۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
شبکه تلويزيوني الدنيا در سوريه اعلام کرد طرفداران صفحه انقلاب قطر که در پايگاه اجتماعي فيسبوک مشترک شدند به 42 هزار و 564 نفر رسيد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم  تلويزيون الدنيا در گزارشي افزود آمار اين عده از شهروندان قطري که خواهان برانداري حکومت خانواده آل‌ثاني هستند  روزانه  پنج هزار نفر افزايش مي يابد. طرفداران انقلاب قطر خواهان قطع فوري روابط پشت صحنه دوحه با تل‌آويوهستند.

مشترکان در اين صفحه در اخبار خود  فاش کردند که خانواده آل ثاني که به تازگي نگران قيام مردم شده‌اند براي تامين امنيت خانواده خود به شرکت امريکايي بلک واتر روي آورده‌اند.

همچنين تلويزيون الدنيا با پخش تصاويري از تظاهرات قطر در روز جمعه که به جمعه عزت نام گرفته بود افزود شبکه الجزيره که از پوشش مستقيم اين تظاهرات خودداري کرد مي‌توانست به پايگاه هاي خبري تصويري که همواره از آنان استفاده مي‌کند روي بياورد و اطلاعات مورد نظر خود را براي اطلاع رساني شفاف از آن‌ها دريافت کند.

گفتنی است شبکه الجزیره قطر وابسته به خاندان حاکم با سیاست دو رویی اقدام به پوشش تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه کرده است. در حالی که دوربین‌های این شبکه در سوریه، مصر و یمن به شدت فعال بوده و هستند، اما هیچ پوششی از تحولات بحرین و درخواست‌های مشروع مردم آن به میان نمی‌آورد. همین سیاست باعث شده تا بسیاری از مردم و کارشناسان به این شبکه و اخبار آن به دیده شک و تردید بنگرند.

این در حالی است که مردم قطر نیز خواهان به رسمیت شناختن حقوق خود و مشارکت در روند سیاسی این کشور هستند؛ امری که وحشت خاندان حاکم آل‌ثانی را به همراه داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها