کد خبر: ۱۳۴۷۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
شاید نوشتن از جزئیات بعد از این تماس دیگر دور از اخلاق روزنامه نگاری باشد، اما این کلمات عین حقیقت اند.

جام ورزشی؛ انتشار خبر تماس تلفنی محمد رویانیان با امیر قلعه نویی و پیشنهاد 7 میلیارد تومانی به وی بازتاب زیادی در رسانه های ایران داشته است. برخی رسانه ها امروز با احساس مسئولیت نسبت به این موضوع، و البته با بزرگمنشی خاص این خبر را از طرف محمد رویانیان تکذیب کردند.


در این گزارش از قول محمد رویانیان آمده که: «این دروغی بزرگ و کذب محض است. قلعه نویی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران و یکی از سمبل های باشگاه استقلال است. اصلا نه برای او خوب است که این شایعات مطرح شود نه برای ما. باز هم می گویم این یک شایعه خنده دار است که خود آقای قلعه نویی هم تکذیبش می کند!»


اما چند نکته برای توضیح:
1- تماس رویانیان با امیر قلعه نویی روز پنج شنبه اتفاق افتاد. یک روز بعد از پیروزی آبی پوشان در لیگ قهرمانان اسیا مقابل الشباب.


2- تماس گیرنده، محمد رویانیان با امیری، معاون باشگاه تماس گرفته و از او خواسته تا گوشی را به قلعه نویی بدهد.


3- او در گفتگو با قلعه نویی ضمن تبریک به او، ناگهان پیشنهاد حضور او را در پرسپولیس مطرح کرد و حتی دقیقا به موضوع مالی و رقم اغوا کننده اش و البته باز بودن دست قلعه نویی در فصل نقل و انتقالات به عنوان یک آپشن اشاره کرد.


4- قلعه نویی در این مکالمه از لطف سردار تشکر کرد و گفت به هزار دلیل این اتفاق امکان پذیر نیست...


شاید نوشتن از جزئیات بعد از این تماس دیگر دور از اخلاق روزنامه نگاری باشد، اما این کلمات عین حقیقت اند.


راستش خیلی هم طبیعی است که رویانیان این خبر را تکذیب کند و چه بسا قلعه نویی هم که علاقه ای به انتشار این خبر نداشته از در انکار برآید. اما همه  چیز مثل روز، روشن است. دوستان قلعه نویی و یکی از دستیاران او هم شاهد این مکالمه بوده اند و شاید اگر لازم شد، شهادت بدهند که عدد 7 میلیارد ساخته ذهن ماست یا عبارتی است که عین اش از دهان مدیرعامل جاه طلب پرسپولیس در آمده.


رسانه ها ادعا کرده اند که این رقم عرف نیست و البته تاکید کرده اند قلعه نویی حداکثر 2 میلیارد. خب، درست ... اما اگر شما محمد رویانیانی باشید که پروژه 50 میلیاردی سال اول تان با شکست قطعی همراه شده، خیلی هم عجیب نیست که مربی برنده همه این سال ها را به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در ذهن خود بالا و پایین کنید؛ تازه شاهد از غیب رسید.


همین امروز، برخی رسانه ها خبر از پیشنهاد 3.8 میلیاردی پرسپولیس به رحمتی داده اند. راستی رحمتی پارسال چقدر گرفته؟ عضو کدام تیم بوده؟ ببخشید بابت اطاله کلام. اما گاهی چاره ای جز پاسخ نیست.
سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها