کد خبر: ۱۳۴۷۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
کارکنان باشگاه استقلال از به تعویق افتادن حقوق 6 ماه خود خبر دادند و گفتند فتح الله زاده فردا استعفای خود را آماده می کند.

جام ورزشی؛ برخی كاركنان باشگاه استقلال با بیان اینكه مدیرعامل این باشگاه در جمع خصوصی اعلام كرده كه فردا (دوشنبه) متن استعفای خود را آماده می كند، از تعویق ۴ تا ۶ ماهه دریافت حقوق خود خبر داده و از تبعیض بین كاركنان باشگاه به شدت گلایه كردند.


این كاركنان روز یكشنبه از برخی مسائل در این باشگاه پرده برداشته و اظهار كردند كه مسئولان استقلال رفتار متفاوتی با آنان دارند. آنها با توجه به اینكه تنها منبع درآمدشان باشگاه استقلال است، اصرار داشتند كه نام آنان محفوظ بماند؛ چرا كه نگران حربه برخی مسئولان مبنی بر تعدیل نیرو و در پی آن اخراج هستند!


یکی از کارکنان باشگاه استقلال گفت: «در باشگاه استقلال ۴۰ نفرمشغول به كار هستند كه از این تعداد ۲۶ نفر در ساختمان اداری باشگاه واقع در سعادت آباد، ۹ نفر در مرغوبكار و ۵ نفر در كمپ ناصر حجازی فعالیت می كنند.»


به گفته این عده، به رغم آنكه استقلال با بحران بی پولی مواجه است، اما در بخش مالی باشگاه كه مسئول آن یكی از اقوام مسئولان ارشد باشگاه است، ۸ نفر مشغول به كار می باشند!


این عده افزودند: «مدیرعامل باشگاه از دو ماه پیش فقط در دفتر شخصی خود در مركز شهر مستقر است، اما منشی و نیروی خدماتی دفتر وی در سعادت آباد همچنان در محل كار حاضرمی شوند، بدون اینكه كاری انجام دهند. در روابط عمومی نیز چهار نفر كار می كنند. مسئول دبیرخانه نیز پس از گذشت شش ماه و دریافت نكردن حقوق، عطای فعالیت در باشگاه را به لقایش بخشید. افراد شاغل در دفتر اصلی باشگاه ۶۰۰ هزار تومان وكاركنان مجموعه مرغوبكار تنها ۳۰۰ هزار تومان عیدی دریافت كردند.»


به گفته آنها، كانون هواداران باشگاه استقلال از چند ماه پیش به صورت شورایی متشكل از سه نفر اداره می شود، ولی به رغم اختصاص ماهیانه ۳۰ میلیون ریال بودجه به آن، هنور یك ریال هم به كانون پرداخت نشده است.


برخی از كاركنان مجموعه مرغوبكار كه از آن به عنوان تبعیدگاه باشگاه استقلال یاد می شود، با سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در این باشگاه حداكثر ۴۹۰ هزار تومان حقوق دریافت می كنند اما یك نیروی خدماتی دفتر باشگاه در سعادت آباد ماهانه ۸۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می كند.


كاركنان باشگاه استقلال با بیان اینكه تفاوتی ندارد كه مدیرعامل باشگاه چه فردی باشد، افزودند: «خواسته ما فقط پرداخت به موقع حقوق مان است تا شرمنده خانواده نشویم، چرا كه مانند بازیكنان یا مربیان نمی توانیم به كمیته انضباطی برویم و برای دریافت مطالبات خود شكایت كنیم.»


آنها معتقدند كه تیم استقلال امسال با رفاقت و صمیمیت موجود در بین بازیكنان، كادر فنی و اعضای باشگاه كه با مدیریت امیر قلعه نویی ایجاد شد به موفقیت رسیده است و پایان یافتن مشكلات مالی فقط با عنایت مسئولان وزارت ورزش امكان پذیر خواهد بود.

 

گفته می شود در صورت کناره گیری فتح الله زاده از استقلال، امیر قلعه نویی پس از بازی چهارشنبه با الشباب از هواداران استقلال خداحافظی خواهد کرد.
ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها