کد خبر: ۱۳۴۷۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
دلایل گوناگون دست به دست هم داده تا ماندن امیر قلعه نویی در استقلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

جام ورزشی؛ جام ورزشی؛ بازي آينده استقلال در ليگ قهرمانان آسيا حدود 3 ماه ديگر برگزار خواهد شد؛ زماني كه استقلال در هفته‌هاي آغازين ليگ سيزدهم به سر مي‌برد و روشن نيست كه مجموعه كنوني در استقلال باشد يا خير. به سبب پايان رقابت‌هاي ليگ دوازدهم تيم‌ها در فصل نقل و انتقالات تغييراتي را خواهند داشت كه ممكن است استقلال در فصل آينده بيشترين تغييرات را به خود ببيند.


در هفته‌هاي اخير اخباري پيرامون احتمال جدايي علي فتح الله زاده، امير قلعه‌نويي و حتي برخي بازيكنان استقلال به گوش خورده است كه اين خبرها به محض شنيده شدن سوت پايان بازي استقلال و الشباب امارات كه چهارشنبه شب هفته جاري برگزار مي‌شود، وارد فاز تازه‌اي خواهد شد.


امير قلعه‌نويي براي ماندن در اين استقلال كه بهترين نتايج ممكن را طي 10 سال اخير در عرصه رقابت‌هاي آسيايي گرفت و در ليگ نيز پس از 3 سال قهرمان شد شرط‌هايي دارد كه بعيد است با توجه به وضعيت موجود اين شروط برآورده شود. يكي از مهم‌ترين شرط‌هاي قلعه‌نويي بهبود وضعيت مالي باشگاه استقلال است؛ مساله‌اي كه فتح الله زاده را نيز به شدت آزار داده و آقاي مدير را بر آن داشته تا از احتمال جدايي‌اش بگويد.


به اين ترتيب اساسا روشن هم نيست كه خود فتح الله زاده پس از بازي با الشباب همچنان بخواهد در استقلال بماند يا خير كه اين ابهام مي‌تواند جدايي امير را تسريع ببخشد. درباره مديرعامل باشگاه استقلال خبرهاي متفاوتي به گوش مي‌رسد.


گفته مي‌شود فتح الله زاده به شدت براي احراز پست رياست فدراسيون فوتبال گزينه است و چنانچه تيم ملي در خرداد ماه به نتايج دلخواه دست نيابد او رييس ساختمان مشكي رنگ سئول خواهد شد. از طرفي ممكن است فتح الله زاده زودتر از اينكه وضعيت تيم ملي روشن بشود با استقلال خداحافظي كند.


او بارها تهديد كرده اگر بودجه كافي و در زمان مشخص به دستش نرسد قادر به ادامه كار نخواهد بود كه بايد ديد وزارت ورزش خواسته‌هاي مديرعامل باشگاه استقلال را بر آورده خواهد كرد يا خير. در حقيقت يكي از دلايل مهمي كه ماندن امير قلعه‌نويي در استقلال را در اما و اگر قرار خواهد داد همين نامشخص بودن وضعيت مديريتي باشگاه استقلال است.


امير مي‌داند كه تغييرات در بالاترين سطح باشگاه و تداوم مشكلات مالي تا چه اندازه آينده كاري اش در استقلال را به خطر خواهد انداخت و ممكن است همه آنچه او تا به امروز بافته به يكباره رشته شده و از كف برود. امير قلعه‌نويي از طرفي بابت اتفاقاتي كه روي سكو‌ها رخ داده همچنان ناراحت است.


حتي گفته مي‌شد در هفته‌هاي پاياني او قصد داشت انصراف خود را از مربيگري در استقلال اعلام كند اما برخي از نزديكان، او را از اين كار منصرف كردند. امير اما به نزديكانش گفته است كه پس از بازي با الشباب اعلام مي‌كنم كه ماموريتم در استقلال به پايان مي‌رسد و ديگر كاري با اين تيم نخواهم داشت.


اين شايعات اين روزها از گوشه و كنار شنيده مي‌شود بنابراين اگر ديديد امير بعد از بازي با الشباب امارات همه را شگفت زده كرد و خبر خداحافظي او از استقلال همه جا پيچيد چندان تعجب نكنيد. امير بعد از بازي با الشباب نيز بار ديگر وزارت ورزش را به خاطر بي‌توجهي‌هايش به نقد كشيد كه اين نشان دهنده عمق ناراحتي او از متوليان باشگاه استقلال است.


حال بايد منتظر ماند و ديد امير قلعه‌نويي بعد از بازي با الشباب چه تصميمي مي‌گيرد. آيا او خداحافظي خود را با استقلال اعلام خواهد كرد يا دوباره مشاورانش به او توصيه مي‌كنند چند روز ديگر صبر كند. همه چيز چهارشنبه شب مشخص خواهد شد؛ چهارشنبه‌اي كه بسيار سرنوشت ساز است. شايد همان شب علي فتح الله زاده هم با استقلال خداحافظي كرد؟!
ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها