کد خبر: ۱۳۴۶۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
ورود دام‌های آلوده از کشور آذربایجان به صورت قاچاق از طریق مرزهای استان اردبیل و صدور آنها به صورت زنده و یا ذبح شده در کشتارگاه‌های غیرمجاز استان موجب نگرانی مردم شده است.
به گزارش 598 ، روزنامه جمهوری اسلامی امروز یکشنبه 29/02/92 نوشت: از اردبیل خبر می‌رسد ورود دام‌های آلوده از کشور آذربایجان به صورت قاچاق از طریق مرزهای استان اردبیل و صدور آنها به صورت زنده و یا ذبح شده در کشتارگاه‌های غیرمجاز استان با نام دام اردبیل به سایر نقاط کشور موجب نگرانی مردم گردیده است. با توجه به نفوذ گسترده اسرائیلی‌ها به جمهوری آذربایجان و حضور آنها در نوار مرزی مشترک به طول حدود 400 کیلومتر با استان اردبیل و کینه صهیونیست‌ها نسبت به مسلمانان جهان احتمال دست داشتن آنها در انتقال انواع امراض و آلودگی‌های خطرناک از طریق مختلف که بخشی از آن را روزنامه جمهوری اسلامی طی سالهای اخیر مکرر گوشزد کرده،‌ وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خروج دامهای سالم راهم بنویسیددام الوده درمقابل دام سالم
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اعلام ورود دام آلوده خبری است غیر کارشناسی که غیر از تشویش ذهن مصرف کنندگان هیچ نتیجه ای دربر نخواهد داشت.بنده دامپزشکم و19 سال در صنایع گوشت فعالیت میکنم.به اینکه قاچاق صورت میپذیرد حرفی نیست ولی الزاما اینکه هردام قاچاق شده الوده باشد جای سوال دارد که نویسنده این خبر باید نوع بیماری و مشترک بودن آن بیماری با انسان را دقیقا عنوان میکرد.ثانیا:از بیماریهای مشترک انسان و دام تا جایی که بنده اطلاع دارم بیماری جدید خطرناکی که اسراییل از طریق دام بتواند وارد کند شناسایی نشده و بسیاری از بیماریهای مشترک خطرناک در کشور ما وجود دارد از جمله هاری،تب کریمه کنگو،تب مالت،مشمشه،و خیلی از بیماریهای دیگر بومی کشور ما میباشند.قاچاق در مورد هر کالایی ناپسند میباشد خصوصا در مورد اقلام خوراکی.در ضمن ما در کشور کشتارگاه غیر مجاز !! نداریم قطعا منظور نگارنده ذبح دام در مکانهای غیر مجاز مثل دامداریها و مکانهای غیر بهداشتی میباشد. دکتر هاشمی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها