کد خبر: ۱۳۴۵۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع):
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: کلید‌های جریان‌سازی‌های نامطلوب در آخرین روز ثبت‌نام، لایه‌های مخفی‌تری از انحراف را آشکار کرد و بدون شک حالا زمان جهاد شورای نگهبان است.

«محمد‌طیب صحرایی» عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: بدیهی است که هیچ‌ تاییدی بر اقداماتی همچون راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی نیست و این‌ها مسائلی است که شرایط را به سمت و سوی راه افتادن جریانات فتنه سوق می‌دهد.

وی در ادامه افزود: اگر فتنه 88 و بی اخلاقی‌های انحرافی بعد از انتخابات دولت دهم صورت گرفت، حالا شاهد جریاناتی هستیم که خبر از راه افتادن جریان‌های انحرافی فتنه‌گران پیش از انتخابات 92 می‌دهد و این موضوعی است که مراجع قانونی باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و با اجرای عادلانه قانون از حالا جلوی فتنه‌های احتمالی را بگیرند.

محمد‌طیب صحرایی خاطرنشان کرد: کلید‌های جریان‌سازی‌های نامطلوب در آخرین روز ثبت‌نام، لایه‌های مخفی‌تری را در جریان انتخابات آشکار کرد. شاید تا پیش از این؛ کارناوال برای خیلی از افراد جامعه، جمعی از افراد پیاده یا موتورسوارانی بود که در خیابان مسیری را برای نشان دادن طرفداری یا اعتراضشان طی می‌کردند اما جمع‌های نامتعادل و غیر طبیعی همراهان برخی کاندیداها در زمان ثبت‌نام، سبک‌های مرموزتری از کارناوال را نشان داد.

وی افزود: این فعالیت‌های نامطلوب غیر‌قانونی به نوعی اعلام موضع کاندیداهایی است که به پایبند بودن به اصول قانونی و اخلاقی در انتخابات مقید نیستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) در پایان گفت: بدون شک حالا زمان جهاد شورای نگهبان است. چرا که با رفتارهای این چنینی حتی جمهوریت نظام اسلامی ما به خطر افتاده است، چه برسد خطرهایی که جامعه اسلامی ما را تهدید می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جانباز جنگ
JAPAN
۲۳:۳۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ملت با اراده ای بزرگ وبا خلق حماسه ای سیاسی از جنس خرداد که میراث گرانبهای امام راحل هست از انقلاب ونظام جمهوری اسلامی پاسداری خواهند کرد وممکن هست این سونامی ملت برخی رادچار خطر کرده باشد ولی جمهوری واسلامیت نظام وانقلاب در خطر نخواهد بود لذا نگران نباشید.
پاسخ
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
کدام انحراف انحراف اعلامی امپرا طو ر ی رسانها ی یا انحراف سو ئ استفا ده اصو ل گرنما ها از مو قعیت و منصب و بکار برد ن ان در جهت عکس فر ما یشات و تو صیه ها ی رهبر ی استفا ده از امکا نات بیت المال بر ای کا ر شکنی و سنگ انداز ی در راه خد مت خا لصانه و عد الت طلبا نه به نظام و کشو ر و مردم !!!!؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها