کد خبر: ۱۳۴۵۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
بازيكن پرسپوليس که فعلا برای استراحت همراه خانواده اش در استانبول به سر می برد و از فضای پرهیاهوی فصل نقل و انتقالات فاصله گرفته به احتمال بسیار از جمع سرخ ها جدا خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محسن بنگر مدافع 32 ساله فصل گذشته پرسپولیس که بر خلاف حضور 8 ساله اش در سپاهان در تیم جدید خود به جامی نرسید ظاهرا از انتخابی که کرده پشیمان است. بنگر که در نیمی از بازی های فصل گذشته جایگاه اصلی اش ر در ترکیب از دست داد بعد از پایان فصل تلخ پرسپولیس ظاهرا هیچ تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و البته با جذب شجاع خلیل زاده و حتی با احتمال جدایی نورمحمدی، باشگاه پرسپولیس هم تلاشی برای نگه اشتن او انجام ندهد.


بنگر که فعلا برای استراحت همراه خانواده اش در استانبول به سر می برد و از فضای پرهیاهوی فصل نقل و انتقالات فاصله گرفته به احتمال بسیار از جمع سرخ ها جدا خواهد شد. در هفته های پایانی فصل گفته می شد این مدافع بلند قامت مازندرانی که با علی دایی رابطه خوبی دارد از این تیم برای فصل آینده پیشنهادهایی دارد اما این پیشنهاد جدی نشد.


از طرفی بنگر همشهری رویانیان است و شاید مدیرعامل سرخ ها برای حفظ او از این آپشن ویژه استفاده کند و شرایط بقای او در کادر بازیکنان فصل آینده پرسپولیس را فراهم کند که باید دید پشیمانی بنگر این احتمال را کمرنگ خواهد کرد یا نه.
سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها