کد خبر: ۱۳۴۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
شامگاه روز گذشته، ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه با حضور خادمان افتخاری از اصحاب رسانه در فضایی معنوی غبار روبی شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا شامگاه روز گذشته، دوشنبه 9 خردادماه، ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور خادمان افتخاری از اصحاب رسانه در فضایی معنوی غبار روبی شد.

http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/10-3-1390/IMAGE634424007624062500.jpg

در این مراسم معنوی خبرنگاران، عکاسان و دیگر اصحاب رسانه های حاضر در شهر مقدس قم، با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، بعد از اجرای مراسم خطبه خوانی به غبار روبی ضریح نورانی و مضجع شریف خواهر امام هشتم (ع) اقدام کردند.

حجت الاسلام علی مولایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) طی سخنانی با اشاره به اینکه این مراسم، اولین مراسم از این نوع است افزود: در آینده نزدیک مراسم غبار روبی حرم مطهر با مشارکت دیگر اصناف نیز برگزار خواهد شد.

در این مراسم معنوی نمایندگانی از رسانه ها حوزوی از جمله خبرگزاری رسا و خبرگزاری حوزه و نیز دفاتر نمایندگی دیگر رسانه ها در شهر مقدس قم حضور داشتند.

گفتنی است پس از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سعیدی به سمت تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه های فرهنگی و خدمت رسانی به زائران با تحول مثبت روبرو گشته که این امر با استقبال زائران و مجاوران کریمه اهل بیت مواجه شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها