کد خبر: ۱۳۴۴۶۳
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
محسن رفیق‌دوست در 'برنامه شناسنامه': میرحسین موسوی برای معرفی وزیر وزارتخانه سپاه به مجلس می‌گفت؛ هرکس غیر از رفیق دوست/ من هم موسوی و کروبی را سران فتنه نمی‌دانم/ نامه فرمانده سپاه زمان جنگ را موسوی و هاشمی برای امام بردند و ایشان را راضی به پایان جنگ کردند.
 
می‌شود اصلاح طلب بود ولی پیرو ولایت. آنهایی نمی‌توانند با ما کار کنند که ردپای براندازی آنها را دیده بودیم و به عنوان سران فتنه امروز مطرح هستند. من موسوی و کروبی رابه مانند آقای عسگراولادی از سران فتنه نمی‌دانم.
 
من از آن اختلاس مرتبط با برادرم دفاع نکردم. ولی آن کاری که آن روز انجام می‌شد امروز قانونی شده است. ولی زمانی که محاکمه می‌شد بدهکاری نداشت و گردش حسابش بیشتر از 3 میلیارد نبود. در همان زمان یک آقایی دیگری بود به نام "ابولقاسم" که از بانک ملی 6.5 میلیارد جنس آورده بود و می‌خواست فرار کند و من زنگ زدم این مسأله را به مدیرعامل بانک ملی هشدار دادم که مواظب باش اتفاق بانک صادرات برایت نیفتاد. آن کسی که اعدام شده بود در قضیه بانک صادرت ارتباط هایی با برادر من داشت.
 
فرمانده جنگ به من می‌گفت دولت شعار جنگ می‌دهد ولی وارد عرصه نمی‌شود، تو برو و داخل وزارتخانه ات بشین. نامه ای که فرمانده سپاه می نویسد که این مقدار تجهیزات را میخواهیم را آقای هاشمی و موسوی برای امام بردند و گفتندکه ما نمی‌توانیم این‌ها تجهیزات را فراهم کنیم و امام هم مجبور شدند که به پایان جنگ راضی شوند.
 
نسیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مردم موسوی را مقابل فتنه میدانند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها