کد خبر: ۱۳۴۳۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: به وحدت رسیدن اصولگرایان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مسئله مهم و قابل تامل است و در این راستا باید مبانی فکری اصولگرایان برای رسیدن به وحدت اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان صبح جمعه در مسجد امام صادق(ع)مشهد اظهار کرد: مواضعم همواره مطابق با موضع رهبری بوده و در این راستا تزلزلی نداشته ام.

وی ادامه داد: بنده در رسانه‌ها توسط مخالفان خود کوبیده شده ام و این امر به این دلیل است که همواره در خط مقام معظم رهبری حرکت کرده و در مقابل فتنه ایستاده ام.

هیچ گاه به خاتمی رأی نداده‌ام

وی با اشاره به انتقاد از احمدی نژاد عنوان کرد: در گذشته از احمدی‌نژاد حمایت کرده‌ام اما اکنون به این دلیل که در کابینه از دو وزیری که انقلابی نبوده و تکنوکرات بودند استفاده کرده نسبت به او انتقاد دارم.

عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: هیچ گاه به خاتمی رأی نداده‌ام و تنها در زمان حوادث دوم خرداد از هاشمی طرفداری کرده ام.

حجت الاسلام حسینیان در خصوص به وحدت نرسیدن اصولگرایان بیان کرد: به وحدت نرسیدن اصولگرایان در اختلاف مبانی فکری ریشه دارد.

وی ادامه داد: به وحدت رسیدن اصولگرایان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مسئله مهم و قابل تامل است و در این راستا باید مبانی فکری اصولگرایان برای رسیدن به وحدت اصلاح شود.

اصلاح مبانی فکری در میان اصولگرایان

وی با تاکید بر اینکه اگر اصلح گزینه رأی آور نباشد باید صالح مقبول را معرفی کرد، افزود: برخی از اصولگرایان برخی دیگر را تند‌گرا می‌نامند و برخی دیگر می گویند با دنیا سرجنگ نداریم.

عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: باید با اصلاح مبانی فکری به دنبال به اجماع رسیدن اصولگرایان بود.

عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: در انتخابات 92 همه سلایق سیاسی و با برداشت های مختلف حضور دارند که این امر باعث شور و نشاط خواهد شد.

انتخاب لنکرانی بر اساس بررسی و مطالعه صورت گرفته است

وی در بخش دیگری از سخنانش ادعای هاشمی مبنی بر اینکه با اسرائیل جنگ نداریم را مخالف افق فکری امام خمینی دانست و افزود: افق فکری امام خمینی با از بین بردن صهیونیسم موافق بود و این ادعای هاشمی با فرمایش امام تناقض دارد.

حجت الاسلام حسینیان در خصوص انتخاب لنکرانی در جبهه پایداری عنوان کرد: انتخاب لنکرانی بر اساس بررسی و مطالعه صورت گرفته و جبهه از میان سه گزینه جلیلی و فتاح و لنکرانی، لنکرانی را به عنوان اصلح معرفی کرد.

وی ادامه داد: جبهه پس از 40 جلسه خدمت آیت‌الله مصباح رفت و اعلام کرد که از نظر جبهه لنکرانی گزینه اصلح است و آیت االله مصباح نیز مطرح کردند که بنده 7 سال روی او مطالعه کرده ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها