کد خبر: ۱۳۴۳۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
دبیر فدراسیون فوتبال گفت: در روزهای آینده در مورد بازگشت رحمتی و کریمی به تیم ملی با کی‌روش جلسه‌ای داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی محمد‌نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم درباره جلسه با کی‌روش گفت: نظر کی‌روش این است که برای مسابقات پیش رو از همه پتانسیل استفاده شود. همانطور که کی‌روش گفته بود بحثی درباره عدم حضور این بازیکنان وجود ندارد. وی یک لیست 20 نفره اعلام کرد و در لیست بعدی بازیکنانی برای بازی با امارات اعلام شدند. بحثی که بعد از جلسه تیم ملی مطرح شد این بود که نباید به گذشته‌ها به گونه‌ای پرداخت شود که فاصله‌ها زیاد شود.

وی ادامه داد: عزیزانی که در رسانه بودند سوالاتی را درباره عقیلی، رحمتی و کی‌روش مطرح کردند. کی‌روش هم گفت ما بازیکنان جدیدی را مطرح کردیم به جای اینکه به گذشته بپردازیم بهتر است درباره این بازیکنان جدید صحبت کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا خوشبین هستید که رحمتی و کریمی به تیم ملی بازگردند عنوان کرد: بله ظرف روزهای آینده جلسه‌ای را با کی‌روش خواهیم داشت که درباره بازیکنانی که اضافه خواهند شد صحبت می‌کنیم.

نبی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد جای مدیریت کلان در فدراسیون خالی است و آیا درست است که فدراسیون به این اندازه وارد جزئیات شود عنوان کرد: فردی که پیراهن تیم ملی را به دست می آورد به دست آوردن آن بسیار سخت است و نگه داشتن این پیراهن بسیار سخت‌تر است. بازیکن تیم ملی باید آن را درک کند و بداند ضوابطی وجود دارد. کی‌روش از خودش چیزی نمی‌گوید بلکه مقرراتی تدوین شده و منشوری در تیم وجود دارد که همه باید رعایت کنند. اگر رعایت نشود کار سخت‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد کناره‌گیری از تیم ملی اپیدمی شده و آیا شما پیگیری کرده‌اید که مشکلاتی که بازیکنان مطرح می‌کنند واقعی است تصریح کرد: بازیکن از قبل نمی‌داند به اردو دعوت می‌شود یا خیر. سرمربی یا کادر هم از قبل با بازیکن هماهنگ نمی‌کند. گردان و سید‌صالحی عضو لیست دعوت‌شده کی روش بودند. سید‌صالحی مشکلات شخصی را مطرح کرد. گردان هم همینطور. قرار شد مسئول تیم پیگیری کند و ببیند عدم حضورشان موجه است یا خیر که اگر نباشد باید به کمیته انضباطی بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها