کد خبر: ۱۳۴۳۶۵
زمان انتشار: ۰۲:۰۹     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
قوی‌ترین مرد جهان درباره مشکلات پیش رو با فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: هنوز مشکلم حل نشده و خارج از اردو به تمریناتم ادامه می‌دهم.

  بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: تمریناتم را خارج از اردو انجام می‌دهم و خدا را شکر، وضعیتم خوب است.

دارنده مدال طلای المپیک درباره مشکلات اخیرش با فدراسیون و سرمربی تیم ملی یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که برایم پیش آمده در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مازندران نزد آقای احمدی‌نژاد رفتم و از نزدیک با ایشان ملاقاتی داشته که دستور دادند تا مشکلاتم هرچه سریع‌تر حل شود.

*جزئیات نرفتن بهداد به مراسم قوی‌ترین مرد جهان

وی درباره نرفتنش به مراسم قوی‌ترین مرد جهان این طور عنوان کرد: بنده بعد از شنیدن این قضیه با آقای رضازاده تماس گرفتم که قرار شد از فدراسیون وزنه‌برداری با من تماس بگیرند تا کپی مدارکم را برای تهیه ویزا ارسال کنم، درست زمان بعد از تعطیلات سال جدید بود که با فدراسیون تماس گرفتم که منشی فدراسیون گفتند وی به قزاقستان برای مراسم قوی‌ترین مرد جهان رفته است.

سلیمی درباره استعدادهای نهفته در قائمشهر بیان داشت: این شهر جوان‌های مستعدی دارد و می‌بینید که در رشته‌های مختلف چه قهرمانانی را معرفی کرده است.

بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم

وی ادامه داد: این خطه و حومه آن از لحاظ استعداد ورزشی خیلی بزرگ بوده که اگر امکانات و ابزار مناسب در اختیار جوان‌ها قرار گیرد مطمئنا تحولی در ورزش قهرمانی ایجاد خواهد شد.

وزنه‌بردار برجسته جهان در پاسخ به این سئوال که آیا قراردادت با باشگاه پرسپولیس هنوز پا برجاست، یادآور شد: بنده بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم و با این باشگاه قرارداد دارم و پس از جذب وزنه‌بردار، کارمان را شروع خواهیم کرد.

قوی‌ترین مرد جهان در پاسخ به سئوالی دیگر در ارتباط با اینکه مسئولان استانی و شهرستان چه کاری در قبال مشکلات به وجود آمده با سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کرده‌اند، افزود: با توجه به مشکل به وجود آمده شخص استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند که جا دارد از این عزیزان تشکر داشته باشم.

پیگیر وضعیت باشگاه نساجی هستم

وی در مورد دغدغه‌‌هایش برای باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: آرزوی هر قائمشهری این است که روزی تیم بزرگی همچون نساجی را در لیگ برتر ببیند. بنده هم واقعا از دغدغه‌هایی که پس از ورود به شهرم سعی می‌کنم جویای حالش شوم تیم نساجی است که امیدوارم آرزوی من و هوادارنش را برآورده سازد.

سلیمی در مورد احترام‌گذاشتن به جایگاه پیشکسوتان اذعان داشت: پیشکسوتان سرمایه‌هایی باارزش هستند که باید به این عزیزان توجه خاص و ویژه داشت چرا که حمایت از این قشر را یک وظیفه می‌دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها