کد خبر: ۱۳۴۲۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
در بين گزينه هاي پرسپوليس و در روزهایی که خبر مذاکره با مایلی کهن، درخشان، دایی و برانکو منتشر مي شود، نامي جدید شنیده می شود.

جام ورزشي؛ «بامربی خارجی مشهور مذاکره می کنند.» این آخرین شایعه ای است که از باشگاه پرسپولیس شنیده می شود. شایعاتی که سال قبل هم در فصل نقل و انتقالات شنیده می شد. شایعه ای که به نظر می رسد ادامه سرکاربودن رسانه ها و افکار عمومی است و از اضافه شدن مربی برزیلی به فهرست نامزدها خبر می دهد.


در اخباری که روز گذشته منتشر شده بود شانس علی دایی برای انتخاب به سرمربی گری پرسپولیس زیاد به نظر می رسید. رویانیان پس از جلسه ای که روز گذشته در دانشگاه پرسپولیس تشکیل شده بود در جمع خبرنگاران صحبت کرد. او در مورد انتخاب سرمربی گفت: «ما 3 گزینه داخلی داریم و یک گزینه خارجی و از بین این 3 گزینه امیدواریم که مربی را تا روز جمعه معرفی کنیم.» این صحبت دقیقا همان چیزی است که در طول هفته قبل گفته می شد و بیشتر ثابت می کند که چیزی تغییر نکرده .با این تفاوت که رویانیان باردیگر نظر مثبتش را نسبت به دایی اعلام کرده.


* شرط دایی برای رویانیان
شاید هیچ کس به اندازه دایی نمی داند که اخبار پرسپولیس در مورد او به حقیقت نمی پیوندد. او روز گذشته در مصاحبه ای به شایعات پاسخ داده است: «من در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم باشگاه راه‌آهن است و دوست دارم فصل بعد نتایج خوبی با این تیم بگیرم. برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم.»


او البته مذاکرات را تکذیب نمی کند: «من به صورت مستقیم هیچ صحبتی با آنها نکرده‌ام اما آنها به صورت غیرمستقیم تلاش‌هایی کرده‌اند و پیغام‌هایی فرستاده‌اند. حتی خیلی تلاش می‌کنند که بتوانند با من جلسه بگذارند اما من قبول نکرده‌ام.»


در مورد این مذاکرات شنیده می شود که پیغام هایی که از سمت رویانیان به علی دایی داده شده جوابش یک شرط بوده؛ «محمد رویانیان برود تا من بیایم.»


البته مذاکرات چون رسمی نبوده شرط دایی هم رسمی نبوده چون به هرحال قرارداد دارد. البته دایی جمله ای گفته که نشان می دهد مانوراین روزها روی نام دایی از کجا نشات می گیرد. ظاهرا پرسپولیسی ها با نام دایی بازی رسانه ای می کنند: «به هرحال یک چیزهایی وجود دارد که هر وقت شرایط آرام‌تر شد درباره آنها صحبت می‌کنم.»


* برانکو یا گزینه های ایرانی ؟
«ما در حال حاضر سه گزینه اصلی داریم مایلی کهن، درخشان و دایی گزینه‌های ما هستند و در کنار آنها با برانکو هم صحبت می‌کنیم. خیلی ها می‌گویند که چرا با مربیان مختلف حرف می زنید. این اشکالی ندارد پرسپولیس بزرگ است. روز گذشته هم دو گزینه دیگر به این جمع اضافه کردیم.»


این قسمتی دیگر از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس است. صحبت هایی که کل هفته قبل هم مطرح می شده. رویانیان مذاکره اش را با برانکو را هم تایید می کند: «صحبت‌هایی با برانکو داشته‌ایم و این که رییسه هیات مدیره گفته است با برانکو صحبت نشده تداخلی در کار هیات مدیره و مدیرعامل ایجاد نمی‌کند. وظیفه مدیر عامل است هر چه که فکر می‌کند درست است، انجام دهد.»


این جملات نشان می دهد که چرا معرفی مربی پرسپولیس به نتیجه نرسیده. رویانیان زیر بار مربی داخلی نمی رود وهمین مساله معرفی سرمربی را عقب انداخته.


* شایعه جدید
شایعاتی که از باشگاه پرسپولیس شنیده می شود خبر از استخدام مربی بزرگی برای سال بعد دارند. هرچند این خبر کمی عجیب به نظر می رسد. اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که رویانیان چند نماینده برای مذاکره با سرمربیان مشهور انتخاب کرده و در حال مذاکره با سرمربی مشهوری هستند. این طور که شنیده می شود این مربی اهل برزیل است و تجربه جام جهانی هم دارد.


رویانیان در یکی از مصاحبه های هفته قبل خود در مورد تجربه مذاکره اش حرف زده بود و به نظرمی رسد مانور روی گزینه های سوخته همان تجربه جدید مدیرعامل است.


البته حسین قدوسی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این خبر را تلویحا تکذیب می کند: «بعید می دانم چنین اتفاقی افتاده باشد. در فهرست پرسپولیس فقط کرانچار و برانکو بوده اند که به خاطر آشنایی با فوتبال ایران اصلا مربی خارجی حساب نمی شوند. پرسپولیس برنامه ای برای مذاکره با مربیان خارجی نداشته. البته در مدت اخیر مدیربرنامه های زیادی به باشگاه رفت و آمد داشتند و گزینه های مشهوری هم داشتند اما پرسپولیس فعلا برنامه ای ندارد. حداقل تا جایی که من می دانم.»


در جدولی که می بینید مربیان برزیلی 20 سال اخیر هستند که تجربه جام جهانی هم دارند. نکته جالب این جاست که فقط اسکولاری مشغول به کار است و سایر آنها لابد دنبال کار می گردند. اگر این شایعه درست باشد با توجه به سابقه کاری کارلوس آلبرتو پریه را در خاورمیانه احتمال مذاکرات با او بیشتر است. اگر این اخبار درست باشد احتمال معرفی سرمربی پرسپولیس در امروز و فردا از بین می رود.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها