کد خبر: ۱۳۴۲۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
رییس جمهوری گفت:نفت دریكصد سال اخیر واردچرخه درآمدی ما شده درحالی كه ملت ایران با تمدن هفت - هشت هزار ساله عزتمندانه زندگی كرده ودارای پیشرفت وتمدن بزرگی است و ما می توانیم بدون نفت به توسعه كشورمان ادامه دهیم.
دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری كه صبح پنجشنبه برای شروع عملیات اجرایی طرح ملی شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به بندرعباس سفر كرده افزود:اگر بتوانیم 50 میلیون متر مربع از زمین های كشور را زیر كشت ببریم، دیگر نیازی به نفت نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: هم اكنون از 187 میلیون مترمربع مساحت كشور تنها 14 میلیون آن زیركشت كشاورزی قرار دارد كه با طرح های آبیاری این ظرفیت را می توان افزایش داد.
رییس جمهوری با اشاره به تاسیسات آب شیرین كن كه برای صنایع و شرب استان هرمزگان، كرمان ویزد (صنایع جنوب شرق كشور) در نظر گرفته شده، در جمع مدیران این استان ها در مجتمع كشتی سازی خلیج فارس گفت:انتقال آب برای افزایش زیركشت بردن زمین های كشاورزی در كشور است.
دكتر احمدی نژاد با قدردانی از دست اندركاران اجرای این پروژه ملی گفت: دشمن برای پیشرفت و پرش ملت ایران مانع تراشی می كند، با تحریم ها و مانع تراشی برای جابه جایی پول نتوانستند جلو حركت رو به رشد ملت ایران را بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها