کد خبر: ۱۳۴۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۰
همايش "امام خميني(ره)، بيداري اسلامي و تحولات منطقه" سيزدهم خردادماه با حضور انديشمندان داخلي و خارجي از سوي ستاد بزرگداشت رهبر كبير انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.

به گزارش ايسنا، به نقل از ستاد خبري كميته خارجي بزرگداشت حضرت امام خميني(ره) اين همايش با محورهاي " رابطه مردم و حكومت در اسلام از ديدگاه امام خميني(ره) و تاثير آن بر تحولات منطقه" ،‌"علل پيدايش حركت‌هاي آزادي‌خواهانه در منطقه"،‌" حقوق بشر و برخوردهاي دوگانه قدرت‌ها در قبال تحولات منطقه" و "فرصت‌ها و چالش‌هاي فراروي دولت‌ها و ملت‌ها با توجه به تحولات اخير منطقه " در تهران برگزار خواهد شد.

بيش از 300 نفر از انديشمندان، محققان، كارشناسان و روزنامه‌نگاران خارجي از قاره‌هاي آسيا، اروپا و آفريقا در مراسم بيست و دومين سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي شركت خواهند كرد.

حضور در حرم مطهر حضرت امام خميني(ره) و شركت در مراسم سالگرد ارتحال ملكوتي ايشان در روز 14 خردادماه و ديدار با حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين ميهمانان خارجي خواهد بود.

همچنين ديدار با برخي از مقامات ارشد دولتي و بازديد از مراكز فرهنگي و زيارتي از ديگر برنامه‌هاي ميهمانان خارجي شركت كننده در بيست و دومين سالگرد ارتحال ملكوتي رهبر كبير انقلاب اسلامي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها