کد خبر: ۱۳۴۱۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي قصد داشت اين موضوع بدون اطلاع رسانه‌ها انجام شود اما گويا رحمتي اين موضوع را به برخي دوستانش اعلام ‌و جلسه‌اش با اعضاي فدراسيون‌ را رسانه‌اي کرده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي روز گذشته کنفرانس خبري را ترک کرد. وي که از سوال خبرنگاران مبني بر احتمال بازگشت کريمي، رحمتي و عقيلي به تيم ملي عصباني شد، در کنفرانس خبري‌اش گفت: «من آمده بودم در‌ مورد مسائل تيم ملي صحبت کنم اما همه از کريمي و رحمتي و عقيلي مي‌پرسند. نمي‌خواهم در اين مورد حرف بزنم و اگر مي‌خواهيد از اين سوال‌ها بپرسيد، بنشينيد و از اين صحبت‌ها کنيد و من هم مي‌روم به کارهايم براي تيم ملي برسم.»


در اين باره گفته مي‌شود پيش‌بيني مي‌شد که کي‌روش اين بار در واکنش به اين سوال برخوردي عجيب داشته باشد. چرا‌که وي در کنفرانس قبلي وقتي با اين سوال مواجه شد که آيا رحمتي و کريمي به تيم ملي دعوت مي‌شوند؟ اعلام کرده بود: «از من‌ اين سوال‌ها‌ را نپرسيد. بهتر است وقت‌تان را براي سوال‌هاي مفيد‌تر بگذاريد.» اما کي‌روش در کنفرانس ديروز، در اولين برخورد با اين سوال روبه‌رو شد که تکليف کريمي، رحمتي و عقيلي چه مي‌شود تا کنفرانس را ترک کند.


در اين باره گفته مي‌شود، او چند روزي است که ناراحت و عصباني است. کي‌روش به اين دليل که خبر آشتي‌کنان رحمتي و عقيلي با او و عذر‌خواهي کتبي اين دو بازيکن تيم ملي در رسانه‌ها منتشر شد، دلخور است.


سرمربي تيم ملي قصد داشت اين موضوع بدون اطلاع رسانه‌ها انجام شود اما گويا رحمتي اين موضوع را به برخي دوستانش اعلام ‌و جلسه‌اش با اعضاي فدراسيون‌ را رسانه‌اي کرده است. کي‌روش نيز پس از ديدن خبر آشتي‌کنان با رحمتي و عقيلي در روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبري به شدت عصباني شده است.


البته بيشتر ناراحتي کي‌روش به اين دليل است که نمي‌خواسته کسي متوجه شود که او براي بازگشت اين دو بازيکن شرط گذاشته تا با دادن بيانيه به صورت رسمي عذر‌خواهي کنند. سرمربي تيم ملي قصد داشته عذرخواهي رحمتي و عقيلي طوري جلوه داده شود که رسانه‌ها و مردم فکر کنند به خواسته خودشان اين کار را انجام داده‌اند.


کي‌روش پيش از اين هم وقتي رحمتي به برنامه 90 رفت و حاضر به عذر خواهي از او و فدراسيون نشد، عصباني شده بود اما اين بار شدت عصبانيت او بيشتر است و شايد درباره رحمتي تصميمي تازه بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها