کد خبر: ۱۳۴۰۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
خبرها درباره آینده نیمکت رهبری تیم فوتبال پرسپولیس فراوان است و هر روز فهرست گزینه های مورد نظر برای سرمربیگری این تیم تغییر می کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، مدیرعامل سرخپوشان اخیرا از مایلی کهن، درخشان و برانکو ایوانکوویچ بعنوان گزینه های جدی سرمربیگری این تیم یاد کرده است.

البته تلاش هایی برای جذب علی دایی  نیز صورت گرفته اما این مربی روز گذشته از طریق یک واسطه آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت و اعلام کرد که حتی حاضر به مذاکره هم نیست!

ضمنا گفته می شود که علی دایی احساس می کند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برخی می خواهند با استفاده از این موضوع از وی بعنوان ابزار تبلیغاتی استفاده کنند لذا حاضر به مذاکره نیست.

اما در روی دیگر سکه دو پرسپولیسی قدیمی یعنی محمد مایلی کهن و حمید درخشان قرار دارند که گفته می شود سرمربی پرسپولیس یک نفر از آنها خواهد بود.

اینکه ماجرای انتخاب سرمربی پرسپولیس به درازا کشیده شده است موضوع ابهام آلودی است که برخی چرایی آن را جویا هستند.

از سوی دیگر حالا بحث مذاکره با برانکو ایوانکوویچ مربی کروات و اسبق تیم ملی نیز مطرح شده اما نزدیکان به پرسپولیس معتقدند که سرمربی آینده قطعا یک ایرانی است.

اما مهمترین بخش داستان که علت طولانی شدن پروسه اخیر الذکر را باید در آن جستجو کرد دو نظر متفاوت درباره سرمربی پرسپولیس است.

از جلسات اخیر این باشگاه درباره معرفی سرمربی خبر های مختلفی به گوش می رسد که یکی از آنها اختلاف نظر رویانیان و پروین بر سر انتخاب سرمربی است.

آنطور که گفته می شود علی پروین به حمید درخشان تمایل دارد و او را برای نیمکت پرسپولیس مناسب تر از مایلی کهن می داند و از سوی دیگر رویانیان معتقد است که مایلی کهن گزینه بهتری است.

با توجه به این اخبار و شنیده ها باید فعلا منتظر ماند و دید کبوتر شانس بالاخره روی شانه کدامیک از گزینه های مورد نظر می نشیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها