کد خبر: ۱۳۴۰۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
مذاكره مستقيم با حمودي و تماس غيرمستقيم با عمران زاده باعث شده تا استقلالي ها اينگونه به رويانيان كنايه بزنند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ باشگاه پرسپوليس بي‌توجه به اينكه باشگاه استقلال يك روز ديگر در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشباب امارات قرار مي‌گيرد و اين بازي نه تنها براي باشگاه استقلال بلكه براي فوتبال ايران بااهميت است، مذاكرات خود را با بازيكنان اين تيم آغاز كرده است! علي حمودي مدافع راست استقلال كه قراردادش بعد از بازي با الشباب به پايان مي‌رسد و به سبب بازي‌هاي خوبي كه براي آبي‌ها انجام داده خواهان كم ندارد پرده از تماس مستقيم محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس برداشته است!


حمودي از حدود يك ماه پيش حرف‌هايي پيرامون تماس‌هاي غيرمستقيم پرسپوليسي‌ها مي‌زد اما موضوع ظاهرا آنقدر جدي نبود تا اينكه خود رويانيان دست به كار شده و براي جذب اين بازيكن با او تماس گرفته است.


حمودي در اين باره مي‌گويد: «رويانيان با من تماس گرفت و گفت بيا پرسپوليس اما من به ايشان گفتم فعلا وقت اين صحبت‌ها نيست و تمام حواسم به بازي‌هاي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا است. به رويانيان گفتم كه هنوز بازيكن استقلال هستم و درست نيست كه با تيم ديگري مذاكره كنم.»


در همين روزها شايعاتي درباره اينكه نزديكان باشگاه پرسپوليس با حنيف عمران زاده نيز تماس‌هايي داشته‌اند به گوش مي‌رسد. هفته گذشته عمران‌زاده رفتنش به پرسپوليس را تكذيب كرد كه اين تكذيبيه خود نشان از تماس‌هاي نزديكان باشگاه پرسپوليس داشت. حالا چه زمان خود رويانيان آستين بالا بزند و شماره تلفن عمران‌زاده را بگيرد و مستقيم با او مذاكره كند مشخص نيست. احتمالا رويانيان دو سه روز مانده به بازي برگشت استقلال مقابل الشباب امارات تماسي هم خواهند داشت با عمران زاده!


***


مذاكره باشگاه پرسپوليس با بازيكنان استقلال به خودي خود نه جرم است و نه غيرقانوني. بماند كه دو باشگاه طي سال‌هاي اخير با هم به توافق رسيده‌اند كه از هم بازيكن نگيرند. سابقه هم نشان داده بازيكناني كه از استقلال و پرسپوليس به تيم رقيب مي‌روند آينده خوشي در انتظارشان نيست و به تقريب همه آنهايي كه از استقلال به پرسپوليس رفته‌اند يا بالعكس بعد از گذشت زمان كوتاهي در فوتبال ايران محو شده و محبوبيت‌شان را نيز ميان طرفداران دو تيم از دست داده‌اند. شايد به همين دليل است كه دو باشگاه طي سال‌هاي گذشته از يكديگر بازيكن نگرفته‌اند اما مذاكره رويانيان با علي حمودي و پيش‌تر عمران‌زاده در حالي كه استقلال دو روز ديگر يك بازي حساس و سرنوشت‌ساز در امارات دارد نشان از تغيير سياست‌هاي مديران پرسپوليس دارد. استقلال تنها نماينده باقيمانده فوتبال ايران در قاره آسيا است و دست‌كم مديراني از طيف رويانيان كه تجربه مديريت در تيم‌هاي پرطرفدار و بزرگ را دارد در اين مقطع بايد لااقل تا بازي برگشت استقلال مقابل الشباب صبر مي‌كرد و بعد با بازيكنان استقلال تماس مي‌گرفت.


نكته: ‌ديروز وقتي مسئولان باشگاه استقلال اين خبر را شنيدند متفق‌القول گفتند: «رويانيان مي‌خواهد براي استقلال حاشيه‌سازي كند!»
ايران ورزشي

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها