کد خبر: ۱۳۴۰۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزهای خوبی را با هواداران پرسپولیس پشت سر گذاشتم و همه آنها را از صمیم قلب دوست دارم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌ماند؟ این سوالی است که ظرف روزهای گذشته بدجوری ذهن پرسپولیسی‌ها را به خود مشغول کرده. به خصوص وقتی که بحث پیشنهاد چرب و نرم یک تیم قطری به میان آمد تا بهترین مدافع پرسپولیس را به چنگ خودش دربیاورد. سیدجلال اما مثل همیشه آرام حرف می‌زند و البته تصمیم گیری‌اش را گذاشته برای روزی که بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به پایان برسد. او لیگ ایران را به حضور در لیگ قطر ترجیح می‌دهد اما این به آن معنا نیست که سیدجلال به پیشنهادهای خارجی‌اش فکر نکند. با بهترین مدافع پرسپولیس در فصلی که گذشت به گفت‌وگو نشستیم.

خیلی از پرسپولیسی‌ها نگرانند که بدانند تکلیف تو برای فصل آینده چه می‌شود؟ آیا در پرسپولیس می‌مانی یا این تیم را ترک می‌کنی؟
‌ الان که نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم. من روزهای خوبی را با هواداران پرسپولیس پشت سر گذاشتم و همه آنها را از صمیم قلب دوست دارم. فقط باید بازی‌های تیم ملی به پایان برسد و بعد درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. الان تمام تمرکزم را گذاشته‌ام روی تمرین‌های تیم ملی و بازی‌های این تیم در مقدماتی جام جهانی.

یعنی اصلا به آینده فکر نکرده ای؟
اصلا ولی خب مطمئنا باید فکر کنم و از دوستانم مشورت بگیرم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

بحث پیشنهادی که از قطر برای تو رسیده هواداران پرسپولیس را نگران کرده. داستان این پیشنهاد چیست؟
از قطر یکی دو پیشنهاد دارم که مدیر برنامه هایم دنبال کارها است. البته خودم دوست دارم در ایران باشم و در تیم‌های ایرانی بازی کنم. علاقه‌ام به ادامه بازی در ایران باعث نمی‌شود که روی پیشنهاد قطری‌ها فکر نکنم . مدیر برنامه هایم این پیشنهادها راپیگیری می‌کند اما اولویتم ادامه بازی در لیگ برتر ایران ست.

خیلی از بازیکنان دوست دارند در خارج از کشور بازی کنند. خصوصا تیم‌های عربی که پول خوبی هم می‌دهند. تو چرا مثل بقیه به بازی در خارج از ایران علاقه نداری؟
بالاخره هر کس یک اخلاقی دارد و من هم با توجه به شرایطی که دارم به بازی در ایران علاقه‌مندم نه خارج از ایران. اگر می‌خواستم به تیم‌های خارجی بروم سال‌ها پیش می‌رفتم. هم سال قبل پیشنهاد داشتم هم 2 سال قبل. من دوست دارم با افتخار برای تیم‌های ایرانی بازی کنم و همین باعث شده تا اکثر پیشنهادهای خارجی‌ام را رد کنم.

می‌گویند یک پیشنهاد هم از ترکیه داری. درست است؟
گفتم که مدیر برنامه‌هایم پیگیر این پیشنهاد‌ها است اما فعلا دست نگه داشته‌ام تا ببینم در آینده چه شرایطی رفم می‌خورد. الان تیم ملی مهم‌تر است و تمام فکرم هم معطوف شده به بازی‌های تیم ملی. بعد از این بازی‌ها با مشورت برادرم، مدیر برنامه‌ام و دوستانم تصمیمی می‌گیرم که برای آینده‌ام مناسب باشد.

نظرت درباره مربی پرسپولیس چیست؟ تو مربی داخلی را می‌پسندی یا مربی خارجی؟


مطمئنا مربی داخلی.

چرا؟
مربی خارجی با توجه به زمانی که در اختیار دارد نمی‌تواند از پرسپولیس شناخت پیدا کند. تا بیاید با بازیکنان، فرهنگ ایران و نوع فوتبال ما آشنا شود مدت زیادی از فصل می‌گذرد. در ایران مربیان بسیار خوبی داریم که با شرایط پرسپولیس آشنا هستند و می‌توانند این تیم را هدایت کنند.


سوال آخر هم درباره تیم ملی. چقدر شانس داریم به جام جهانی صعود کنیم؟
شرایط خیلی سخت است. همه بازیکنان روی موفقیت تیم تمرکز کرده‌اند. همه رسانه ها، مردم و مسوولان هم باید کمک کنند تا تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها