کد خبر: ۱۳۳۹۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي استقلال هر روز مي‌گويد مي‌روم اما استقلال با نظر وي مشغول بازيکن گرفتن است!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ آخرين اظهارنظر امير قلعه‌نويي درباره جدايي‌اش از استقلال همان است که گفته بود از بازي برگشت با الشباب امارات (اول خرداد) مي‌روم: «اجازه بدهيد اين بازي تمام شود تا ببينيم اصلا مديرعامل محترم ما را مي‌خواهد؟!»


فتح الله زاده اما به طرق مختلف درصدد حفظ قلعه‌نويي است و حتي مي‌خواهد پاي او را به تير دروازه ببندد تا نرود! جالب اين‌که خود فتح الله زاده هم حرف از رفتن زده و حتي تاريخي را براي رسيدن پول اعلام کرده و گفته اگر تا 3 خرداد بودجه لازم جور نشود مي‌روم!


با اين‌که سرمربي موفق استقلال مدام حرف از جدايي مي‌زند اما از گوشه و کنار خبر مي‌رسد کار جذب بازيکن را شروع کرده و حتي دوستان او مذاکراتي را با چند بازيکن مطرح ليگ آغاز کرده‌اند که از آن جمله مي‌توان به مذاکره با هادي عقيلي، اميد ابراهيمي و آرش افشين اشاره کرد.


يکي از نزديکان امير مي‌گويد: «ما امسال يک دفاع وسط، يک دفاع چپ، يک هافبک و يک مهاجم تراز اول مي‌خواهيم و خريدهاي زيادي نداريم.»


در روزنامه‌ها البته اسم‌هاي مختلفي براي حضور در استقلال به چشم مي‌خورد اما اکثر آن‌ها جنبه تبليغ دارند با اين حال اميد ابراهيمي بازيکني است که خودش مي‌گويد تماس استقلالي‌ها و علاقه امير قلعه‌نويي به جذب خودم را تکذيب نمي‌کنم اما بايد ببينيم که طي روزهاي آينده چه اتفاقاتي مي‌افتد.


هادي عقيلي هم که فصل متوسطي در قطر داشت خبر تماس استقلالي‌ها را تاييد کرده و آرش افشين مهاجم فولاد خوزستان هم صحبتي نکرده و پيشنهاد آبي‌ها را تکذيب نکرده است.


با اين شرايط و در حالي که استقلالي‌ها از مدت‌ها قبل مشغول يارگيري هستند بايد پرسيد چرا قلعه‌نويي مدام مي‌گويد مي‌روم؟ آيا او به قول برخي از هواداران استقلال مشغول ناز کردن است؟ آيا مي‌خواهد قيمت خودش را بالا ببرد؟ هرچه هست قلعه‌نويي مربي موفقي است و رموز جام گرفتن در فوتبال ايران را بلد است. 3 قهرماني ليگ با استقلال، 2 قهرماني جام‌حذفي با استقلال، 2 قهرماني ليگ با سپاهان و نايب قهرماني با تراکتورسازي صحت اين ادعا را تاييد مي‌کند.


فتح الله زاده در مورد جام‌هاي متعدد قلعه‌نويي مي‌گويد: «به نظر من امير کارش را خيلي خوب بلد است. او بهترين مربي ايران است و من اگر رئيس فدراسيون شوم حتما امير را به تيم ملي مي‌برم. ما اگر بتوانيم مربي خارجي درجه يک بياوريم خيلي خوب است ولي آن‌ها پول زيادي مي‌خواهند و قلعه‌نويي از مربيان درجه 2 خارجي خيلي بهتر است. ديديد که امسال هم به فاصله يک هفته مانده به اتمام ليگ، استقلال را قهرمان کرد. من حتي اگر خودم از استقلال بروم با مدير بعدي صحبت و از او خواهش مي‌کنم قلعه‌نويي را نگه دارد چون اين مسئله به سود استقلال است.»


استقلال همواره در فصل نقل‌وانتقالات بهترين عملکرد را داشته و خيلي‌ها مي‌گويند فتح الله زاده متخصص خريدهاي جذاب است اما آيا او مي‌ماند که باز هم ستاره‌ها را بخرد؟ خودش مي‌گويد: «پول که نداريم اما نگران نباشيد. اگر بمانم مي‌دانم چطوري مهره‌هايي که امير خان مي‌خواهد را جذب کنم.»


قلعه‌نويي با استقلال قرارداد 2 ساله دارد اما حدود 300 ميليون از قرارداد سال اولش را نگرفته است به همين خاطر هم مي‌گويد من از 10، 15 بازيکن کمتر پول گرفته‌ام. تجربه ثابت کرده که امير، استقلال را به هر تيمي (به جز تيم ملي) ترجيح مي‌دهد. او حتي فکر روزهايي که اگر به تيم ملي برود را هم کرده و در آن صورت از مربي‌گري عليرضا منصوريان در استقلال حمايت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها