کد خبر: ۱۳۳۹۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد دکتر حداد عادل در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر بنده ایشان(دکتر جلیلی) ظرفیت پیگیری گفتمان پیشرفت و عدالت که مد نظر رهبری را دارند حالا باید مخاطبینش که مردم و گروههای سیاسی هستند آنها یک رفتار هوشمندانه ای داشته باشند تا امکان حضور ایشان کاملا فراهم شود و ایشان ظرفیت این کار را در ریاست شورای امنیت ملی انصافاً نشان داد و کارنامه خوبی داشته است.
به گزارش پایگاه 598، آرایش گروه ها و طیف های سیاسی در انتخابات به عنوان یکی از مهمترین علل اتحاد کاندیداهای همسو در انتخابات ها می باشد. لذا با ورود چهره های جدید به عرصه رقابت های انتخابات خبرنگار پارلمانی 598 در گفتگو با حسین نجابت مسئول ستاد دکتر حداد عادل عضو ائتلاف سه گانه به بررسی این موضوع پرداخته است.

دکتر نجابت با اشاره به تغییر آرایش نامزدهای انتخابات اظهار داشت: در جبهه اصول گرایان و به خصوص در اعتلاف پیشرفت بحث حمایت از اعتلاف است اما به یک شرط، به شرط اتحاد بین اصول گرایان که اتحاد بین اصول گرایان اکنون اصل است و مستلزم آن است که یک مقدار شرح  صدر داشته باشیم و یک مقداری با بینش جدی تر صحنه را تحلیل کنیم تا تا به گزینه نهایی برسیم.



وی در خصوص احتمال کناره گیری اعتلاف 2+1 به نفع چهره شاخص اصولگرایی مثل آقای جلیلی افزود: اعتلاف 2+1 از اول گفته بودند که ما احتمال اینکه اگر یک نفر غیر از خودمان معرفی کنیم هست و اگر یک شخصی ظرفیت رأیش بالا رفت و اقبال عمومی داشت می توانند آن را در داخل ائتلاف بپذیریم و این امکان وجود دارد آقای جلیلی اضافه شود بشوند چهار نفر و هم امکان دارد اینکه یک نفر غیر از خودمان معرفی کنیم این چیزی است که از اول گفتند و نسبت به آقای جلیلی به طریق اولا اعمال می کنند و مشکلی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر بنده ایشان ظرفیت پیگیری گفتمان پیشرفت و عدالت که مد نظر رهبری را دارند حالا باید مخاطبینش که مردم و گروههای سیاسی هستند آنها یک رفتار هوشمندانه ای داشته باشند تا امکان حضور ایشان کاملا فراهم شود و ایشان ظرفیت این کار را در ریاست شورای امنیت ملی انصافاً نشان داد و کارنامه خوبی داشته است.

حسین نجابت بیان نمود: دبیری شورای عالی امنیت ملی کار پرتلاطمی است و ایشان در مسئله هسته ای به خوبی راهبری کردند و کار را جلو برد و برخی ها می خواهند القاء کنند که تحریم ها از بابت این رونداست در صورتی که پیشرفت های نظام باعث افزایش درگیری نظام سلطه با ایران گردیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
asd
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
پیگیری گفتمان اقای احمی نژاد منظورتونه.اونهایی که تو این هشت سال از آقای احمدی نژاد حمایت کردند حالا دارن از جلیلی حمایت می کنند ولی دست اونها برای مردم رو شده و راه به جایی نمی برند.مملکت به فردی مدیر با سابقه اجرایی بالا و پیرو ولایت و شجاع نیازداره .
پاسخ
محمودي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هشدار:ازكجامعلوم دشمنان (لعنت خدابرانان)ياهمان شبكه ماهواره اي ازروي عمدوقصددرموردچندنامزدانتخاباتي مانورميكندوهمه اش درموردچندنفرحرف مي زندتامردم به كسي راي بدهندكه درمورداو كم تردرماهواره حرف مي زنندتابه اين طريق شبكه هاي ماهواره اي به هدف اوبرسند.پس گوش به حرف بيگانه نكنيد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
www.saeed-jalili-ker.blogfa.com
پاسخ
حماسه سازان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقای حاجی : مناظره‌ها کمک شایانی به انتخاب کاندیدای اصلح می‌کند
خرداد. ۱۳ در آینه مطبوعات بدون دیدگاه


نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس گفت: مردم با پیگیری و تماشای مناظره‌هاست که می‌توانند کاندیدای اصلح را برای اداره امور اجرائی کشورشان انتخاب کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: با وجود تبلیغات دشمنان مبنی بر نبود آزادی بیان در ایران، ما در داخل نظام شاهد یک آزادی بیان بالا با حضور تمام سلایق هستیم.

وی با اشاره به مناظره اخیر ۸ کاندیدای انتخاباتی افزود: وجود طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی در بین کاندیداها نشان از وجود نوعی ظرفیت و توانمندی در داخل نظام است.

این نماینده مجلس ادامه داد: کجای دنیا می‌توان چنین آزادی را مثال زد در حالی که وجود آزادانه این همه سلایق به برکت نظام و انقلاب اسلامی و حکومت دینی است که در معرض دید مردم به نمایش گذاشته شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن مناظره گفت: مردم با پیگیری و تماشای مناظره‌هاست که می‌توانند کاندیدای اصلح را برای اداره امور اجرائی کشورشان انتخاب کنند.

حاجی دلیگانی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبری در این دیدار بر رعایت لزوم انصاف تاکیدات فراوانی داشتند.

وی تصریح کرد: در عملکرد و رفتار کاندیداها هم باید به محاسن پرداخته شود و هم به معایب زیرا بهترین پاسخگوئی و ارزیابی را در پی خواهد داشت.

این نماینده با بیان اینکه مناظرات می‌توانست بهتر از آنچه که برگزار شد اجرا شود، افزود: اگر موضوعات این چهار ساعت مناظره حول دو محور اشتغال و تورم می‌چرخید شاید نتیجه بهتری در بر داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه انتخابات این دوره در شرایط زمانی خاصی در حال برگزاری است، ادامه داد: با توجه به فشارهای اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان این حماسه نسبت به حماسه پیشین دارای تفاوت خاصی است.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا و هم زمانی برگزاری آن با انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیران اجرایی در شهرها و روستاها شوراهای کشور هستند که ظرفیت بسیاری دارند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نباید از موضوع مهم انتخابات شوراها غافل بود، تصریح کرد: مردم با حضور پرشعور و شعف خود باید به انتخاب کاندیدای اصلح برای اداره امور کشور و هم برای شهر و روستای خود بپردازند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها