کد خبر: ۱۳۳۹۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
پس از ماه‌ها محاصره، مخالفان سوری اعلام کردند که امروز (چهارشنبه) حمله به زندان مرکزی شهر حلب که در آن صدها زندانی نگهداری می‌شوند را آغاز کرده‌اند.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، منابع نزدیک به مخالفان سوری اعلام کردند که ارتش مخالفان سوری موسوم به "ارتش آزاد سوریه" صبح امروز با منفجر کردن دو خودرو بمب گذاری شده در نزدیک یکی از ورودی‌های زندان مرکزی حلب، به این زندان حمله کرده است.

بنا به گفته مخالفان آن‌ها توانسته‌اند ساختمان قدیمی زندان را به کنترل کامل خود درآورند و درگیری‌ها در ساختمان جدید این زندان که در آن صدها زندانی با محکومیت‌ها و جرایم مختلف نگهداری می‌شوند، ادامه دارد.

محاصره زندان مرکزی شهر حلب که یکی از بزرگترین زندان‌های سوریه محسوب می‌شود، چند ماه است که از سوی مخالفان سوری ادامه دارد، مخالفان خواهان آزادی زندانیان موجود در این زندان و کنترل کامل آن هستند.

هنوز اخباری از تلفات احتمالی این حمله مخابره نشده است اما در صورت کشیده شدن درگیری‌ مخالفان با نظامیان دولتی به بندهای محل نگهداری زندانیان، احتمل وقوع فجایع انسانی وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها