کد خبر: ۱۳۳۹۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
يك فوتباليست ليگ برتري كه عازم محل زندگي اش بود در بين راه پس از مصرف نوشيدني هاي غيرمجاز رانندگي مي كند كه منجر به تصادف مي شود.

جام ورزشي؛ لیگ برتر فوتبال کشور تمام شد و تا یکی دو ماه فوتبال و حاشیه هایش کمتر خودنمایی خواهد کرد. با پایان یافتن رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور فوتبالیست هایی که در تیم هایی غیر از تیم های شهر و استان خود بازی می کردند معمولا با ماشین شخصی عزم خانه می کنند تا با خیال راحت و بدون هیاهو در کنار خانواده و شهر خود باشند.


درست یک روز پس از پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور اتفاقی در یکی از جاده های کشور روی داد که البته به خیر گذشت وگرنه هم آبروریزی بزرگی ایجاد می شد و هم ممکن بود حادثه ناخوشایندی روی دهد.


ماجرا از این قرار بوده که آقاي (ز) یکی از فوتبالیست های نسبتا مطرح کشور که در یکی از تیم های لیگ برتری خارج از استان محل سکونت خود بازی می کرده با خودرو شخصی و البته به همراه دو دوست غیر فوتبالی اش در حال حرکت به سمت زادگاه خود بوده و طی این مسیر اتفاقاتی می افتد که تقریبا به خیر می گذرد.


این فوتبالیست به همراه دو دوست نابابش حدود 200 کیلومتر از مقصد را طی کرده بودند که در میانه های راه هوس می کنند با هم نوشیدنی غیر مجاز مصرف کنند. این اتفاق روی می دهد و آنان در توقف کوتاه خود متاسفانه مقداری نوشیدنی غیر مجاز که به همراه داشته اند مصرف می کنند و مجددا به مسیر خود ادامه می دهند.


در این میان فوتبالیست مورد نظر  که در این کار زیاده روی کرده بود و سکان ماشین را هم در دست داشت از حالت عادی خارج شده و تعادل خودرو را از دست می دهد.


شانس اما با این فوتبالیست و دوستانش یار بوده که سرعت خودرو آنان زیاد نبوده و آنان در اثر برخورد با گارد ریل کنار جاده متوقف می شوند. خودروهایی که پشت سر این خودرو در حرکت بوده اند برای کمک می ایستند و آن وقت است که راننده مطرح را می شناسند و...


گفتنی است خودرو این فوتبالیست ماکسیما بوده که البته متعلق به خودش نبوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها