کد خبر: ۱۳۳۷۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
«پس از گذشت چند روز از تصمیم آیت‌الله هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری پرسش‌های گوناگونی درباره این تصمیم مطرح شده است.»

به گزارش 598، افکارنیوز با ذکر این مقدمه نوشت: "بعد از آن تلفن حاج آقا گفتند «بسم‌الله؛ برویم» ما باور نمی‌کردیم. من نمی‌دانم چه کسی تلفن کرد اما حتما دغدغه‌هایشان برطرف شد که ساعت۱۷:۳۰ و نیم‌ساعت مانده به پایان زمان ثبت‌نام راهی وزارت کشور شدند."

اینها بخشی از روایت تصمیم سرنوشت‌ساز هاشمی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری است؛ روایتی که از سوی اعضای خانواده و اطرافیان هاشمی در این چند روز مکرر نقل شده است. حکایتی که اصرار دارد ثابت کند هاشمی در لحظه آخر تصمیم به ورود گرفته و در این تصمیم نظر مثبت شخص دیگری هم نقش اساسی داشته است.

جدای از آنکه آیا واقعا هاشمی در لحظه آخر این تصمیم را گرفت و یا از مدتها پیش برایش برنامه‌ریزی کرده بود باید پرسید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چگونه در ساعت ۱۷:۳۰ تصمیم گرفت و تقریبا یک ربع قبل از ساعت ۱۸ یعنی پایان زمان ثبت نام وارد وزارت کشور شد!

منزل هاشمی رفسنجانی در خیابان جماران قرار دارد و کسانی که با زندگی در تهران آشنایی دارند به خوبی می‌دانند تقریبا محال است که کسی بتواند ظرف مدت ۲۰ دقیقه در ساعات پرترافیک روز از جماران به خیابان فاطمی برسد.

جالب اینجاست ساعتی که هاشمی تلفن را زمین گذاشته و گفته است "بسم‌الله؛ برویم" زمان اوج ترافیک عصرگاهی در خیابان‌های منتهی به سه‌راه یاسر و جماران است و به هیچ‌وجه نمی‌توان در کمتر از ۴۵ دقیقه از شر این ترافیک خلاص شد.

حال باید دید هاشمی رفسنجانی و هیات همراهش با چه وسیله نقلیه‌ای توانسته‌اند در مدت کمتر از ۲۰ دقیقه خود را از خیابان جماران به خیابان فاطمی برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اتفاقا این سوال از همون لحظه اول ذهن منو مشغول خودش کرده بود چون همیشه برای رسیدن به محل جلسات استرس دارم
پاسخ
سفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
با موتور؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
کویری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
1در دفتر تشخیص بودند
2مگر ندیده ایدکه ایشان ازمسیری عبور میکنند ابر وبادومه وخورشید وفلک دست در دست هم میدهند تا ایشان به تکلیف برسند حالا ایراد میگیری!!!!!!
3از این استذلال ها نیار همه ایات ونشانه ها دلالت دارد که ایشان از قبل قراربوده که بیایند..وقتی مشایی میداند واحمدی نزاد هم ..وقتی مستقبلین میدانندوارز فروشان استانبول هم..وقتی میفرماید اگر رهبری اجازه بدهند ووقتی کاندیداهای هم طیف میگویند اگر بیاید کنار میرویم ...
پاسخ
رزمنده دفاع مقدس
UNITED STATES
۲۲:۴۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
این معما را هم اگر به برادر حسین بدهید سریعا رمز گشایی میفرمایند وپردازش شده در اختیار شما که اینک اینقدر بی تاب شده اید قرار میدهد
پاسخ
سناتور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
طی الارض کرده !
زنده باد هاشمی رای ما هاشمی
پاسخ
مایکل اسکافیلد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بابا ذهنتون رو خراب نکنید. حتما در رو های تهرون رو بلدند. شاید با مترو اومدند، یا از خونشون به وزارت کشور نقب زده بودند، بالاخره کسی که یهو تصمیم میگیره لابد فکر یهویی اجرا کردن تصمیمش رو هم کرده دیگه!
پاسخ
محمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بابا سوتی
هاشمی اون موقع تو مجمع بوده. البته چون من تهرانی نیستم نمی دونم مجمع فاصله اش تا وزارت کشور چقدر هست
پاسخ
ميرافضلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
كاملا معلوم است...از خط ويژه!!!
پاسخ
بی بی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
از طریق خطوط هوایی تشریف آوردند حکماً
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها