کد خبر: ۱۳۳۷۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
رحمتي در آن لحظات كه مشغول مصاحبه اول بود مثل كبريت روشن آتشي و عصباني بود.

جام ورزشی؛ اظهارات علي فتح الله زاده در مورد اتفاقاتي كه هفته پيش در ورزشگاه آزادي و در پايان جشن قهرماني رخ داد، نسبت به گزارشگر برنامه 90 نسبتا تند بود و با زيرسوال بردن سطح تحصيلات اين فرد مطالبش در اين خصوص را به پايان برد.


وقتي با همان گزارشگر كه اتفاقا از قديمي‌ترين گزارشگران برنامه 90 هم هست، صحبت كرديم، قبل از هر چيز درباره تحصيلاتش حرف زد: «بنده در سن 21 سالگي در سال 81 ليسانس مهندسي‌ام را گرفتم و از نخبگان هم بودم. در حال حاضر هم از روساي يكي از شركت‌هاي بزرگ خودروسازي هستم.»


محمدرضا راستگو كه پيشتر او را با عينك مقابل دوربين مي‌ديديم، گفت: «از حدود 12 سال پيش در صدا و سيما مشغول هستم و در اين مدت در رسانه‌هاي زيادي هم فعاليت داشته‌ام.»


او كه شنيد فتح الله زاده گفته هركس كه ديپلم ندارد يك دوربين و ميكروفن مي‌دهند دستش تا گزارش بگيرد، بيشتر ناراحت شد: «معمولا كساني كه تحصيلات عاليه نداشته باشند همه را به مضحكه مي‌گيرند آنهايي كه مرا مي‌شناسند مي‌دانند كه اهل دروغ نيستم و بنده خودم شخصا بارها از همين آقا (فتح الله زاده) مصاحبه‌هاي تصويري تهيه كردم و اتفاقا بيشتر هم آن زمان‌هايي بوده كه اين آقا گزينه مديرعاملي بوده است. چطور آن زمان من زيرديپلم نبودم ولي حالا زيرديپلمم؟ متاسفانه تقصير خود ما (اهالي رسانه) است كه به اين قبيل افراد توجه مي‌كنيم و به آنها بال و پر مي‌دهيم.»


گزارشگر برنامه 90 سپس در مورد اتفاقات شب قهرماني استقلال از ابتدا توضيح داد كه: «وقتي رحمتي از بالاي تير دروازه پايين آمد، من ديدم كه در حال مصاحبه با خبرنگاران دوروبرش است و من از كمي دورتر ديدم كه خيلي برافروخته و عصباني به آنها مي‌گويد كه هيچ‌كس نمي‌آيد به ما بگويد قراردادتان را تمديد كنيد و اگر اين شرايط باشد ما بايد يك فكري به حال خودمان بكنيم. در آن لحظات من شخصا با او مصاحبه نمي‌كردم ولي وقتي اين حرف‌هاي رحمتي را شنيدم سراغ فتح الله زاده كه كمي آن‌طرف‌تر بود رفتم و گفتم كه رحمتي اينطوري گفته و او هم گفت كه ما اصلا نمي‌خواهيم قرارداد كسي را تمديد كنيم و اصلا من خودم درون دروازه مي‌ايستم اما او اين حرف‌ها را به شوخي گفت.»


محمدرضا راستگو سپس به سراغ رحمتي مي‌رود و اين جملات را به اين شكل از فتح الله زاده نقل قول مي‌كند كه او به «شوخي» چنين حرفي زده است اما رحمتي واكنشي غيرمعمول داشته: «رحمتي كه در آن لحظات بسيار عصبي بود وقتي اين مطالب را از من شنيد گفت شوخي يا جدي فرقي نمي‌كند اصلا خود اين آقا بايستد درون دروازه من هم ديگر براي اين تيم بازي نمي‌كنم...»


رحمتي اين را گفت و رفت اما ما تا زمان خروج او از رختكن در آزادي مانديم و وقتي مهدي از رختكن خارج شد يكي ديگر از گزارشگران برنامه 90 را به سراغش فرستادم تا ببينيم آيا باز هم همان حرف‌ها را تكرار مي‌‌كند يا نه كه رحمتي به همكار جوان ما گفت: «من در آن لحظات منظورم مسئولان وزارت ورزش بودند وگرنه من در خدمت استقلال هستم و هرگز چنين حرف‌هايي نزدم كه در استقلال نمي‌مانم.»


گزارشگر قديمي برنامه 90 در اين لحظه وارد مصاحبه مي‌شود: «از آن پشت جلو رفتم و گفتم آقاي رحمتي شما خودت به من گفتي كه ديگر حاضر نيستي براي استقلال بازي كني كه پاسخ داد نه من چنين حرفي نزدم و منظورم هم از آقايان فتح الله زاده نبوده است و جلوي من همه حرف‌هاي نيم ساعت قبلش را تكذيب كرد. سپس گفت من براي استقلال بازي مي‌كنم و كاري ندارم شما يعني به ما چه مي‌گوييد. در آن لحظات جمعي از خبرنگاران خبرگزاري‌ها و روزنامه‌ها هم حاضر بودند و مي‌توانند شهادت بدهند. البته باز هم تاكيد مي‌كنم كه رحمتي در آن لحظات كه مشغول مصاحبه اول بود مثل كبريت روشن آتشي و عصباني بود.»‌
روزنامه گل

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد س از رشتl
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ولی خدایی بعضی از خبرنگاران به حرفه اصلی خود که ارائه خبر باشه پشت میکنن و بدنبال حاشیه سازی هستن و متاسفانه از این کار لذت هم میبرن مثلا همین توجیهات آیا حرفه ای هست؟ زمانی که بازیکنان در اوج شادی هستن چنین سوالاتی باید بشه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها