کد خبر: ۱۳۳۷۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
دروازه بان استقلال گفت: «ما در نيم‌فصل اول فقط 10 درصد از قراردادمان را گرفته بوديم. به همين علت اين قهرماني بهترين قهرماني تمام زندگي‌ام بود.»

جام ورزشی؛ مهدي رحمتي مي‌گويد قهرماني اين فصلش در استقلال شيرين‌ترين قهرماني زندگي‌اش بوده است؛ قهرماني‌اي که با سختي‌هاي زيادي براي او و هم‌تيمي‌هايش به دست آمد و حالا که فصل تمام شده منتظر تمديد قراردادش است.


* امسال سال سختي براي استقلال بود، چه به لحاظ مالي و چه به لحاظ حاشيه‌اي اما...
- اين حرف‌ها را رها کنيد. همه چيز تمام شد و رفت و ما قهرمان شديم. خدا را شکر هم هواداران‌مان را خوشحال کرديم و اين سختي‌ها مهم نيست.


* اما باز هم از مشکلات مالي صحبت کردي.
- خب اين فصل واقعا سال سختي بود. استقلال و پرسپوليس هميشه با شرايط سخت ليگ را شروع مي‌کنند. ما در نيم‌فصل اول فقط 10 درصد از قراردادمان را گرفته بوديم. به همين علت اين قهرماني بهترين قهرماني تمام زندگي‌ام بود.


* تا الان چقدر از قرارداد‌هاي‌تان را گرفته‌ايد؟
- نيم‌فصل دوم اين وضعيت جبران شد اما من مي‌گويم اگر هدف خوشحال کردن مردم است بايد به وضعيت اين تيم‌ها رسيدگي شود. رئيس ورزش بيايد به وضعيت تيم‌ها رسيدگي کند تا مردم از قهرماني استقلال و پرسپوليس خوشحال شوند.


* بعد از آخرين بازي‌تان هم حرف‌هايي زده بودي که از استقلال مي‌روي.
- بعد از بازي با داماش خبرنگاري به آقاي فتح الله زاده گفته بود، مهدي رحمتي مي‌گويد به ما پيشنهاد تمديد قرارداد نشده، آقاي فتح الله زاده هم گفته بود رحمتي مي‌خواهد برود، خودم درون دروازه مي‌ايستم. من هم گفتم اگر قرار است ايشان درون دروازه بايستد، من از استقلال مي‌روم.


* پس مي‌خواهي با استقلال تمديد کني؟
- من که پيشنهادي از جايي ندارم اما مي‌گويم بيايند و تکليف من را مشخص کنند. الان که قرارداد من تمام شده يکي بيايد با من قرارداد تمديد کند. آن وقت فردا بازيکنان مي‌روند ما را مي‌گذارند مقابل مردم که فلاني و فلاني براي پول از استقلال رفتند. وقتي يک بازيکن 4 پيشنهاد خوب دارد چرا نبايد برود؟
خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها