کد خبر: ۱۳۳۶۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
اسماعیل کوثری:
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و عملکرد و سابقه آقای هاشمی، به صلاح او نبود که در این شرایط برای کاندیداتوری اقدام کند.

به گزارش 598، اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مردم ما افراد با بصیرت و آگاه هستند و به خوبی شرایط سیاسی داخلی و خارجی کشور را درک کرده و بر اهمیت انتخابات آتی واقف هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساسی که ایران اسلامی در آن به سر می‌برد، باید افرادی در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشند که در مسیر ولایت حرکت کرده و از تمام توان خود برای رفع مشکلات و کاستی‌ها فعلی استفاده کنند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: به اعتقاد من ایشان بهتر بود که در این دوره نامزد نمی‌شدند و این امر به صلاح آقای هاشمی رفسنجانی است.

کوثری گفت: انتقادهای بسیاری نسبت به برخی از دیدگاه‌ها و عملکرد آقای هاشمی مطرح شده و با توجه به سن ایشان، حضور در انتخابات ریاست جمهوری موجب افزایش انتقادها خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنابراین اعتقاد دارم که بهتر بود آقای هاشمی رفسنجانی در سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حکم رهبری معظم انقلاب اسلامی در خدمت اسلام و انقلاب باشند.

کوثری تاکید کرد: شرکت در انتخابات را به صلاح هاشمی رفسنجانی نمی‌دانم و معتقدم که ایشان در سمت ریاست مجمع تشخیص بهتر می‌توانند به کشور خدمت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
درود برهاشمی رفسنجانی
پاسخ
جابر احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام مردی به بزرگی شما ندیدم که نظرات بنده را خذف می کند؟؟×!!!

خدا بهمون رحم کنه.
زاکانی در خصوص ائتلاف با گروه‌های دیگر گفت: معتقد هستم با حضور آقای هاشمی اصولگرایان نیازمند همگرایی هستند و کسانی که قرابت بیشتری با هم دارند باید آن را شروع کنند و به جامعه اطمینان بدهند در نهایت یک نفر از میان آنها به صحنه خواهد آمد؛ آقای هاشمی و تمام کسانی که به او کمک می‌کنند ظرفیت پیروزی ندارند و تنها در صورت تفرقه اصول‌گرایان موفق می‌شوند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها