کد خبر: ۱۳۳۶۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
رضاپارسی:‌یحیی گل محمدی یک روز پس از فینال جام حذفی و پس از انکه برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدند و علیه او موضع گیری کردند،...
استعفایش را به محمد رویانیان اعلام و از ادامه همکاری با این باشگاه کناره گیری کرد. از آن روز تاکنون گل محمدی اظهار نظری نکرده که باعث دلخوری پرسپولیسی ها شود. گل محمدی این روزها منتظر مشخص شدن وضعیتش برای آینده است. گفت‌و‌گوی اختصاصی قدس با سرمربی فصل پیش پرسپولیس را می خوانید:

خیلی ها اعتقاد دارند شما باید برگردید و به کارتان ادامه دهید؟
- این نظرات برای من محترم است اما اتفاقاتی که بعد از بازی با سپاهان رخ داد برایم قابل هضم نبود. به همین خاطر استعفا کردم تا دست مدیران باشگاه برای تصمیم گیری باز باشد. اعتقاد دارم اگر من می ماندم آقای رویانیان در معذورات می ماندند و اگر می خواستند فرد جدیدی را سرمربی کنند به مشکل می خوردند. به همین خاطر استعفا دادم تا دست آنها را باز بگذارم.
این جدایی با دلخوری بود یا بدون ناراحتی کنار رفتید؟
- به هر حال ممکن است از برخی مسائل ناراحت باشم اما نمی خواهم به گذشته برگردم. الان که رفته ام از هیچکس دلخوری ندارم و برای همه آرزوی موفقیت می کنم.
حتما در جریان گزینه هایی که برای پرسپولیس مطرح شده اند قرار گرفته اید؟
- این حق باشگاه است که با هر گزینه ای که می خواهد وارد مذاکره شود. من نمی خواهم اسم فرد خاصی را بیاورم اما امیدوارم بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس انتخاب شود. هواداران این تیم فصل سختی را پشت سرگذاشتند و همه باید کمک کنند که این تیم به آرامش برسد.
به نظر شما سرمربی آینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
- من در این مورد اظهار نظر نمی کنم و امیدوارم بهترین نفر برای سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شود.
با شرایطی که وجود دارد به نظر می رسد کار سرمربی آینده سخت باشد؟
- به هر حال فصل به پایان رسیده و برخی بازیکنان قراردادشان تمام شده است. مسوولان باشگاه باید فکری به حال این ماجرا بکنند و شرایطی را فراهم کنند که هر چه سریعتر سرمربی مشخص شود تا او بتواند تیمش را برای فصل آینده آماده کند. کار کردن در پرسپولیس همیشه سخت است و امیدوارم سرمربی آینده بتواند تیم خوبی را برای هواداران آماده کند.
ممکن است مشکلاتی که برای شما پیش آمد برای سرمربی آینده هم وجود داشته باشد؟
- اعتقاد دارم هر کس سرمربی پرسپولیس شد باید مورد حمایت همه قرار بگیرد. فارغ از اینکه چه کسی است و ما با او اختلاف نظر داریم یا نه باید مورد حمایت قرار بگیرد. برای همه باید مهم پرسپولیس باشد نه اینکه با مصاحبه هایمان دنبال رسیدن به منافع شخصی باشیم.
رویانیان هم در روزهای حساسی پشت شما را خالی کرد؟
- ایشان به عنوان مدیرعامل حمایت خوبی از من داشت که جا دارد تشکر کنم. تمام تلاشش را کرد که امکانات لازم در اختیار من قرار داشته باشد. همچنین سعید شیرینی هم به عنوان سرپرست تیم از هیچ تلاشی برای تیم فروگذار نکرد و وقت زیادی گذاشت تا کادر فنی کمبودی نداشته باشد. باید از ایشان هم تشکر کنم.
حالا که از پرسپولیس رفته اید از عملکردتان راضی هستید؟
- عملکرد ما مشخص است. ما 22 بازی انجام دادیم و تنها دو باخت آوردیم که یکی از آنها در ضربات پنالتی بود. ما تیم را زمانی تحویل گرفتیم که دوازدهم جدول بود و شرایط داخلی خوبی هم نداشت. با این حال تلاش کردیم با برطرف کردن مشکلات تیم را به رده های بالای جدول برسانیم. فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم. ضمن اینکه در جام حذفی هم بازی های سنگینی را پشت سرگذاشتیم و به فینال رسیدیم که در ضربات پنالتی آن اتفاقات افتاد و نتوانستیم قهرمان شویم.
چه بسا اگر قهرمان می شدید الان شرایط فرق می کرد؟
- بله درست است. اگر ما قهرمان می شدیم همه مشکلات حل شده بود و لقب های زیادی را به من می دادند. اما فوتبال همین است و نمی شود کاری کرد. ضربات پنالتی تا حدود زیادی با شانس همراه است و ما در آن بازی شانس نیاوردیم. با این حال همه چیز تمام شده است.
اگر پیشنهاد شود دوباره به پرسپولیس برمی گردید؟
- اکنون که خبری نیست و ما هم داریم استراحت می کنیم.
با تیم جدیدی مذاکره نکرده‌اید؟
- هنوز نه. ولی سه پیشنهاد از تیم های مختلف دارم که هنوز مذاکره ای انجام نداده ام. من اهل بازار گرمی نیستم که هر روز بخواهم در روزنامه ها از پیشنهاداتی که دارم صحبت کنم. سه پیشنهاد دارم اما عجله ای برای نهایی شدن تیم فصل آینده ام ندارم. باید صبر کنم و بعد از اینکه با تیم مورد نظرم به توافق رسیدم نامش را اعلام کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها