کد خبر: ۱۳۳۵۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
طبق حکم دادگستري جمهوري اسلامي ايران اسپانسر جشن قهرماني ليگ برتر فوتبال و جام حذفي حق تبليغات نداشته است.
سازمان ليگ براي اولين بار در طول دوازده دوره اي که به صورت حرفه اي مسابقات ليگ برتر و جام حذفي را برگزار مي کند براي رقابت هاي فينال جام حذفي و مراسم جشن قهرماني اقدام به جذب اسپانسر کرد.

به گزارش فارس، اين اسپانسر شرکت پديده بود که اين روزها تبليغات آن در گوشه و کنار مکان هاي مختلف ديده مي شود.

اين يک فکر اقتصادي خوب از سوي مسئولان سازمان ليگ بود که به طور حتم چنين اقداماتي جاي تقدير و تحسين دارد. اينکه مهدي تاج بعد از سال ها کوله بار تجربه خود را به کار گرفته و در اين اوضاع بد مالي که فدراسيون با آن دست به گريبان است براي برگزاري هر چه بهتر اين مراسم چنين کاري کرد نيز جاي تشکر دارد.

هر چند که اسپانسر مراسم جشن قهرماني استقلال با چاپ بنرهاي تبليغاتي با رنگ قرمز و سفيد باعث عصبانيت هواداران استقلال شدند و حتي آنها بارها به اين مسئله معترض شدند و حتي عليه اين شرکت شعار سر دادند. اينکه چرا بايد در روز جشن قهرماني استقلال چنين رنگي انتخاب مي شد جاي سوال دارد.

مراسم فينال جام حذفي و جشن قهرماني استقلال به پايان رسيده است اما به تازگي خبرهايي رسيده مبني بر اينکه شرکت فوق اجازه تبليغات نداشته است.

گواه اين مدعا هم دو نامه اي است که در زير آمده و نشان مي دهد هيچ فدراسيون ورزشي طبق حکم دادگاه حق نداشته تا اطلاع ثانوي با اين شرکت قرارداد تبليغاتي امضا کند.

در دو نامه اي که در زير آمده توضيح داده شده که دليل اين ممنوعيت چيست و اينکه چرا اين موضوع دير به اطلاع فدراسيون هاي ورزشي رسيده و اينکه چرا به آن تمکين نشده سوالاتي است که مسئولان مربوطه بايد به آن پاسخ دهند.

در اين نامه دادگستري اعلام کرده است که تبليغات اين شرکت تا اطلاع ثانوي ممنوع است. اين نامه در تاريخ دوم ارديبهشت سال 92 به وزارت خانه هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي، راه و شهرسازي و ورزش و جوانان ارسال شده است.

در نامه دوم وزارت ورزش در تاريخ 18 ارديبهشت اين بخش نامه به فدراسيون هاي ورزشي ارائه کرده است و اين درحالي بود که بازي استقلال و داماش روز 20 ارديبهشت برگزار شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها